Hitelkártyákkal kapcsolatos fontos tudnivalók
• Pénzvisszatérítési akció részletei
• Információk a chipről és érintő funkcióról
• Hitelkártya forgalmi kivonat értelmezése
A hitelkártyákhoz kapcsolódó pénzvisszatérítési akció részletei
Bankunk a lakossági hitelkártyákra vonatkozóan pénzvisszatérítési akciót indított, amelyben utólag jóváírjuk a hitelkártyás vásárlások lekönyvelt összegének egy részét az alábbiakban leírt szabályoknak megfelelően. Az akció visszavonásig érvényes.
1. A pénzvisszatérítési akcióban részt vevő tranzakciók:
A Bank csak a vásárlási tranzakciók („Vásárlási tranzakció”) után kalkulál visszatérítési összeget. Vásárlási tranzakciónak minősülnek áruk és szolgáltatások ellenértékének a fent megnevezett hitelkártyával történő kiegyenlítései a kereskedelmi elfogadó helyen POS terminálon végrehajtott tranzakció segítségével, vagy kártyaadatok interneten/telefonon történő megadásával bonyolított fizetési műveletek. Nem minősülnek Vásárlási tranzakciónak a kereskedelmi elfogadóhelyek POS termináljain, vagy internetes felületen keresztül, illetve telefonon megadott kártyaadatok segítségével végrehajtott fogadási és szerencsejátékhoz kötődő tranzakciók, illetve készpénzfelvételi tranzakciók, átutalási és pénzügyi szolgáltatáshoz kapcsolódó egyéb tranzakciók, valamint a Bank által a hitelkártya számlán végrehajtott díj- és kamatterhelések.
2. A pénzvisszatérítés feltételei:
- az adott elszámolási időszakban legalább 20 000 forint összértékben, minimum 3 darab Vásárlási tranzakciót könyvelt a Bank a hitelkártyaszámlán, amelyet vagy a Főkártyabirtokos vagy valamely Társkártyabirtokos kezdeményezett, és
- az adott hitelkártyaszámlán nincs nyilvántartva fizetési késedelem vagy lejárt tartozás a fordulónapon.
3. A pénzvisszatérítés összegének kiszámítása:
- minden Vásárlási tranzakció után, a tranzakció lekönyvelt összege alapján 100 forintonként 1 forint a pénzvisszatérítés összege;
- abban az esetben, ha a Vásárlási tranzakciót a kártyabirtokos a születésnapján hajtja végre, akkor a Vásárlási tranzakció után a tranzakció lekönyvelt összege alapján 100 forintonként 3 forint a pénzvisszatérítés összege;
- a kalkuláció során a Bank a Vásárlási tranzakció lekönyvelt forint összegét veszi figyelembe.
- Azon jóváírások, amelyeket a Bank nem átutalásból, pénztári vagy ATM-en történő befizetésből eredően könyvelt a hitelkártyaszámlán (pl. hibásan könyvelt tételek utólagos jóváírása), csökkentik az adott ciklusban könyvelt tranzakcióra vonatkozóan, a pénzvisszatérítés összegének számításakor figyelembe vett tranzakciós összértéket, illetve darabszámot.
4. Pénzvisszatérítés jóváírása:
az adott elszámolási időszakban könyvelt Vásárlási tranzakciók után kalkulált pénzvisszatérítés összegét a Bank a fordulónapon írja jóvá a Főkártyabirtokos hitelkártyaszámláján egy összegben, figyelembe véve az alábbi korlátokat:
- ha a Főkártyabirtokos hitelkártyája UniCredit Narancs Hitelkártya, UniCredit Kék Hitelkártya vagy Fundamenta-UniCredit Hitelkártya, akkor a hitelkártya számlán jóváírható pénzvisszatérítés összege maximum 2500 forint lehet egy elszámolási időszakban;
- ha a Főkártyabirtokos hitelkártyája UniCredit Arany Hitelkártya vagy UniCredit Platina Hitelkártya, akkor a hitelkártya számlán jóváírható pénzvisszatérítés összege maximum 4000 forint lehet egy elszámolási időszakban.
Információk a chipes kártyaelfogadásról és az érintőkártyás fizetésről
2016. július 26. után legyártott minden UniCredit hitelkártyánkat chippel és érintő funkcióval ellátva bocsátjuk ki.
A 2016. július 26. előtt legyártott és kibocsátott kártyák cseréjéről, és annak feltételeiről a hatályos kondíciós listában tájékozódhat.
Chipes kártyaelfogadás: a chipes hitelkártyákkal történő vásárlások esetén összegtől függetlenül, minden esetben PIN-kód megadása szükséges.
Az érintőkártyás fizetésről itt olvashat.
Hitelkártya forgalmi kivonat értelmezése
Ellenőrizze forgalmi kivonatát
Kérjük, minden alkalommal ellenőrizze a bankunk által megküldött hitelkártya forgalmi kivonatot, és jelezze bankunk részére, ha olyan költést tapasztal, amelyet nem Ön vagy a társkártya birtokos kezdeményezett. Ha bármilyen kérdése van a kivonattal kapcsolatban, kérjük, hívja az UniCredit Telefonbankot a +36 (1/20/30/70) 325 3200 telefonszámon, amely a nap 24 órájában elérhető.
Ha forgalmi kivonatát nem kapja kézhez
Az Ön forgalmi kivonata minden elszámolási időszak lezárását követően készül el. Ha az elszámolási időszak lezárását követő 8 napon belül nem kapja meg a postai úton megküldött forgalmi kivonatot, kérjük, hívja az UniCredit Telefonbankot a +36 (1/20/30/70) 325 3200 számon.
Elveszett/ellopott hitelkártya
Kérjük, hogy hitelkártyájának elvesztését vagy ellopását a következő (24 órában elérhető) telefonszámokon haladéktalanul jelentse be: a +36 (1/20/30/70) 325 3200-ás telefonszámon.
Személyes tanácsadás
Ha személyesen kíván információt kérni, vagy társkártyát szeretne igényelni, kérjük, forduljon bizalommal fióki munkatársainkhoz, akik készséggel állnak rendelkezésére.