Video Poster

Várakozás, szabadon!

Élje át az unalom mentes sorban állás élményét!

  • Álljon sorba digitálisan!
  • Mielőtt sorra kerül, értesítjük.
  • Érkezésekor Ön a következő!

Örömmel értesítjük, hogy 2020. november 23-tól a következő fiókjainkban elérhetővé vált az időpont foglalás szolgáltatásunk is az Okossor rendszeren keresztül:

  • Duna Plaza: 1138 Budapest, Váci út 178.
  • Shopmark bevásárlóközpont: 1191 Budapest, Üllői út 201.
  • Debrecen: 4024 Debrecen, Kossuth Lajos u. 25-27.
  • Szeged: 6722 Szeged, Kossuth Lajos sugárút 18-20.
  • Győr: 9021 Győr, Árpád út 45.
  • Pécs Árkád: 7621 Pécs, Rákóczi u. 58.

a következő ügyintézési típusokhoz:

  • Új lakossági számlanyitás
  • Új lakossági jelzáloghitel érdeklődő
  • Új prémium lakossági számlanyitás
  • Új premium hitelügyintézés
  • Új kisvállalati számlanyitás
  • Kisvállalati hitelügyintézés

A rendszerben másnaptól egészen 15 munkanappal előre tud időpontot foglalni.

Mit kell tennie az időpontfoglaláshoz?

1.       Válassza ki a fenti fiókok közül az Önnek megfelelőt a következő listákból:


2.       Amennyiben a fenti ügyintézési típusok egyikét választja ki, két opciója van:

    a.      Jelenlegi sorba áll be (normál Okossor folyamat)
    b.      Időpontot foglal

3.       Időpontfoglalás esetén elérhetősége megadása és az időpont kiválasztása után megerősítő SMS-t fog kapni.

4.       Amennyiben az abban szerepelő adatok helyesek, az időpont napjáig nincs más teendője. Ha hibát észlel, vagy mégsem alkalmas az időpont kérjük a lemondáshoz nyomjon a „Reszletek, lemondas:” után található linkre és törölje digitáliss jegyén a foglalását.

5.        24 órával az időpont előtt emlékeztetőt küldünk.  Ha mégsem megfelelő az időpont, kérjük digitális jegyén mondja le az időpontot és foglaljon újat.

6.       Egy órával a tanácsadás előtt szintén értesítő SMS-t küldünk. Amikor megérkezik a bankfiókhoz, kérjük nyomjon az ebben található „Megerkezes jelzese:” után található linkre és az így megnyíló digitális jegyén a „MEGÉRKEZTEM” gombra.

7.       Az ügyféltérben  a koronavírus helyzetre való tekintettel jelenleg csak azok az ügyfelek tartózkodhatnak, akik tanácsadásban vesznek részt. Jelzésére tanácsadónk kimegy Önért a fiók bejáratához és sorszáma alapján fogja szólítani. Kérjük tanácsadónk kiérkezéséig türelemmel várjon a fiókon kívül. Megértését köszönjük!

Hamarosan további bankfiókjainknál is elérhetővé válik az időpont foglalási szolgáltatás! Friss információkért kövesse a főoldalunk Hírek szekcióját.

Hogyan működik?

1.

Miben segíthetünk?


 

2.

Élvezze a felszabadult időt!


 

1.

Miben segíthetünk?


 

2.

Élvezze a felszabadult időt!


 

3.

Máris Ön következik!


 

1.

Miben segíthetünk?


 

2.

Élvezze a felszabadult időt!


 

3.

Máris Ön következik!


 

4.

Máris Ön következik!


Mikor megérkezett, írja be a sorszámosztó készüléken sorszámát az értesítő SMS-ből. A kijelzőn láthatja melyik asztalhoz szólítják.

Gyakran Ismételt Kérdések

Időpontot tudok foglalni?

Jelenleg hat fiókunkban  tud időpontot foglalni, hat féle szolgáltatásra.
Részletek

Mennyibe kerül a szolgáltatás?

A szolgáltatás ingyenes.

A rendszer azt írja „Sor lezárva”, pedig még nem ért véget az ügyfélfogadási idő. Miért?

A sor olyan hosszú, hogy ha most beállna, Ön már nem kerülne sorra zárás előtt.

Mit tegyek ha mégsem akarok/tudok bemenni a fiókba?

Kérjük ebben az esetben a digitális jegyén található gomb segítségével álljon ki a sorból/mondja le foglalását.

Mit tegyek ha a lefoglalt időpont mégsem alkalmas?

Kérjük ebben az esetben a digitális jegyén található gomb segítségével mondja le foglalását.

Sorba állás esetén az értesítő SMS megérkezése után mennyi időm van odaérni a fiókhoz?

Az SMS értesítés után még 1 órája van odaérni a fiókhoz, ha addig jelzi érkezését a digitális jegyén található MEGÉRKEZTEM gomb segítségével, Ön lesz a következő ügyfél aki sorra kerül.

Sorba állás esetén mi történik ha nem érek be a fiókba az értesítő SMS megérkezése után 1 órán belül?

Az időkorlát túllépése esetén nem tudjuk fenntartani elsőbbségét, jegyét töröljük és újra sorba kell állnia (de lehetősége van újra okostelefonja segítségével beállni a sorba).

Időpont foglalás esetén mi történik ha nem érek oda a lefoglalt időpontra?

Ha van sorba álló ügyfél, tanácsadója megkezdi a következő ügyfél kiszolgálását. Ha foglalt időpontját követően 20 percen belül megérkezik, nyomjon a MEGÉRKEZTEM gombra digitális jegyén és következőnek Önt fogja szólítani. Ha 20 perc után érkezik meg, időpontját és sorszámát töröljük, be kell állnia az aktuális sorba.

Mi történik ha a lefoglalt időpont előtt megérkezem a fiókhoz és rányomok a MEGÉRKEZTEM gombra?

Ebben az esetben a szolgáltatáshoz tartozó aktuális sorba áll be a digitális jegyén található sorszámmal. Ha nincsenek Ön előtt a sorban, tanácsadója Önt fogja szólítani következőnek, ha vannak, legkésőbb a lefoglalt időpontjáig sorra fog kerülni.

Hogyan kezelik a megadott telefonszámomat?

Telefonszámát nem tároljuk, csak az értesítés céljából használjuk fel és a nap végén töröljük.

Részletes adatkezelési tájékoztatónkat a sorban állást kezelő rendszerről itt találja:
Adatkezelési tájékoztató

UniCredit Logo