Töltse le megújult Mobil alkalmazásunkat!

Könnyen kezelhető alkalmazásunkat internet hozzáféréssel a világ bármely pontján használhatja okostelefonján.

 

 

Az UniCredit Mobil alkalmazás előnyei

Gazdaságos:

Visszavonásig tartó akciónkban
belépési díj és
havi díj nélkül igényelhető.1

Praktikus:

Fióki látogatás nélkül aktiválható alkalmazás.
Sárga csekkjeit befizetheti
postai sorban állás nélkül.

Biztonságos:

Megfelel a legszigorúbb
banki biztonsági követelményeknek.

1 Az UniCredit Mobil alkalmazás aktiválása az akció időtartama alatt díjmentes, a normál díj 2 000 forint. Az akció visszavonásig érvényes. A szolgáltatás normál havi díja 150 forint/hónap, amelyet a bank akciós jelleggel nem számít fel. Az akció visszavonásig  érvényes.

 

Mire használható az UniCredit Mobil alkalmazása?

Szolgáltatások leírása:

  • bejelentkezés ujjlenyomattal,
  • betéti kártya aktiválás,
  • számlaegyenleg, számlatörténet lekérdezés forint és devizaszámlákra,
  • mobil token (mToken) kódgeneráló alkalmazás az Internet Banking utalásokhoz,
  • hitelkártya törlesztés és limitbeállítás,
  • bankkártyákra vonatkozó adatok lekérdezése,
  • betéti kártya napi limitek beállítása (ATM, POS, Internetes vásárlás),
  • saját számlák közötti átvezetés konverzióval (saját devizaszámlák között),
  • meghatározott számlaműveletek (például forintátutalás, betétkezelés),
  • az előre beállított fizetési sablonok használatával még gyorsabban intézheti tranzakcióit,
  • csekkbeolvasás okostelefonja kamerájának segítségével,
  • állandó átutalási megbízások kezelése,
  • csoportos beszedési megbízások visszavonása,
  • QR fizetési kódgenerálási lehetőség és megosztás (Gyors Fizetés),
  • ATM- és fiókkereső minden európai országban (bejelentkezés nélkül elérhető)
  • árfolyam lekérdezés (bejelentkezés nélkül elérhető)

Hogyan töltheti le az alkalmazást?

Mobil verzó:

  

 

 

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudom a Mobil alkalmazást aktiválni?
  • Ha Ön már rendelkezik érvényes Internet Banking azonosítóval és jelszóval (sms hitelesítéssel*), akkor ezekkel is aktiválhatja a Mobil alkalmazást vagy az mTokent, az alábbi lépéseket követve:

 

 

Töltse le az alkalmazást a készülékének megfelelő áruházból.
1. Indítsa el a letöltött UniCredit Mobil alkalmazást, majd kattintson a Mobil Bank Aktiválása menüpontra.
2. Internet Banking azonosítás: a következő képernyőn látható kérdésnél válassza ki az Aktiválás Internet Banking azonosítóval lehetőséget, majd ezt követően írja be Internet Banking azonosítóját és jelszavát. (Amennyiben elfelejtette azonosítóit, hívja Telefonbankunkat a +36 1 325 3200 telefonszámon bármely nap 8-18 óra között, vagy keresse fel személyesen valamely bankfiókunkat.)
3. Szerződéses feltételek elfogadása.
4. Aktiváló SMS: Internet Banking azonosítóinak elküldése után SMS-ben megkapja az egyszer használatos Aktiváló kódot (16 karakter).
5. Aktiválás: ezt az SMS-ben kapott 16 karakteres aktiváló kódot írja be az SMS Aktiváló Kód képernyőn.
6. PIN-kód beállítása: Az érvényes aktiváló kód beírását követően rögzítsen egy PIN kódot a későbbi használathoz. A továbbiakban ezzel a PIN kóddal tud majd belépni az alkalmazásba, az Ön adatainak biztonsága érdekében ezt kell megadnia a tranzakciók jóváhagyásához is.

Ha Ön több eszközön szeretné használni a Mobil alkalmazást, akkor minden eszközön külön aktiválnia kell azt a fenti lépések szerint.

Az mToken egy időben csak egy eszközön lehet aktív.

A Mobil alkalmazás jelenleg magánszemély ügyfelek részére elérhető, és a szolgáltatást kizárólag a számlatulajdonos igényelheti saját részére.

 

  • Amennyiben Ön nem rendelkezik érvényes Internet Banking azonosítóval:

 

Letöltés után az alkalmazást minden eszközön aktiválni szükséges, melyet a következő egyszerű folyamat során tehet meg:
1. Aktiválás elindítása: fáradjon be valamelyik fiókunkba vagy hívja a Telefonbankot (+36 1 325 3200, bármely nap 8-18 óra között), ahol azonosítás után munkatársunk rögzíti az adatait és aktiválási igényét.
2. Felhasználói azonosító átvétele: a fiókban vagy a Telefonbankban kollégánk megadja Önnek 9 számjegyű felhasználói azonosítóját, amely az alkalmazásba történő első belépéshez szükséges.
3. Aktiváló kód fogadása: egyszer használatos aktiváló kódját SMS-ben küldjük el az Ön által megadott belföldi mobilszámra.
4. Első belépés: a felhasználói azonosító és az SMS-ben kapott 16 karakteres aktiváló kód használatával lépjen be az alkalmazásba.
5. PIN kód megadása: az Ön adatainak biztonsága érdekében rögzítsen egy PIN kódot a későbbi használathoz. A továbbiakban csak ezzel a PIN kóddal tud belépni az alkalmazásba, és ezt kell megadnia a tranzakciók jóváhagyásához is.

Mi a teendőm, ha Spectra Mobilom volt?

Az internetbankunknak mobiltelefonokra optimalizált változatát, melyet Ön mobiltelefonja böngészőjén keresztül érhetett el, 2018. november 24-ig használhatta. Ha továbbra is szeretné okostelefonon intézni pénzügyeit, a fentiek szerint aktiválja az UniCredit Mobil alkalmazást.

Milyen technikai feltételei vannak a Mobil alkalmazásnak?

 

  • internetkapcsolat
  • Apple iOS operációs rendszer 9.0 vagy újabb verzió, vagy
  • Google Android operációs rendszer 4.0 vagy újabb verzió,
  • a kijelző minimum felbontása 480x800 képpont, képpontsűrűsége minimum 225 képpont per hüvelyk (ppi = pixel per inch).

 

Az új internetbankunk, az eBanking

 

Az eBanking új funkcióikat is kínál, melyek segítik a pénzügyi tudatosságot és támogatják a pénzügyi céljai elérésében.

  • Az új Költésáttekintő funkcióval jobban átláthatja a kiadásait.
  • A Megtakarítástervező segítségével rendszeresen félre tehet minden hónapban egy megadott célra, s így megvalósíthatja a terveit.
  • Olvassa el az Útmutatónkat!

Kapcsolodó anyagok:

Kondíciós lista

Ügyféltájékoztató

Gyakran ismételt kérdések

A jelen tájékoztatás nem teljes körű, és nem minősül szerződéses ajánlattételnek. A szolgáltatásra vonatkozó feltételek és kondíciók a bank üzletszabályzataiban, hirdetményeiben és kondíciós listáiban találhatók, amelyek elérhetők bármely bankfiókunkban. A bank a kondíciók változtatásának jogát fenntartja.


Spinning wheel animation

Loading