SMS ügyfélhitelesítés tájékoztató

 

 

Ha Ön SMS hitelesítési módot szeretne használni, azt személyesen bármely bankfiókunkban, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon igényelheti (telefonbanki azonosítása után, melynek módjáról az elektronikus bankolás oldalon a „Telefonbank szolgáltatás” menüpont alatt tájékozódhat).

Az eBanking felületére történő bejelentkezéshez, illetve az ott végrehajtott megbízások hitelesítéséhez a rendszerünk egy egyszer használatos kódot generál, melyet SMS-ben elküld az Ön telefonjára. A kódot utána vissza kell gépelnie eBanking felületen egy ehhez megjelenő beviteli mezőbe, hogy a műveletet rendszerünk végrehajtsa.

A SMS hitelesítés helyett még biztonságosabb megoldást kínál a mobil Token használata, mely funkció elérhető az UniCredit Mobil alkalmazásban. Az mTokennel egyszerűen lehet kódot generálni az internetbankba való bejelentkezéshez és a megbízások aláírásához is. Amennyiben SMS hitelesítési módról mTokenre szeretne váltani, aktiválja mTokenjét Internet Banking azonosítójával és jelszavával. Ennek módjáról és az mToken használatáról részletesebben itt tájékozódhat.

 

Kapcsolódó dokumentumok

Spinning wheel animation

Loading