mToken tájékoztató

Amennyiben fizikai Tokenről  mTokenre szeretne váltani, vegye igénybe telefonos
banki szolgáltatásunkat [UniCredit Telefonbank] a +36 (1/20/30/70) 325 32 00
számon vagy keresse fel valamelyik bankfiókunkat. 

 

mToken (Mobil Token) hitelesítés

Az mToken az [UniCredit Mobilalkalmazáson] keresztül elérhető szoftver alapú, PIN kóddal védett kódgeneráló alkalmazás. Az mToken az [UniCredit eBankingban] létrehozott megbízások aláírására alkalmas token kódok generálására szolgál.

Az mToken igénybevételéhez az [UniCredit Mobilalkalmazás] letöltése és az mToken funkció aktiválása szükséges. Az mToken funkció a Mobil Bank szolgáltatástól függetlenül aktiválható.

 

Az mToken használatáról részletes tájékoztatót itt talál (Erős ügyfélhitelesítés).

 

Tranzakciók jóváhagyása mTokennel

Az mToken 2019. szeptember 14-ig új, úgynevezett Push funkcióval bővül. Ezzel, a telefonkijelzőn megjelenő azonnali értesítéses funkcióval megkönnyítheti tranzakcióinak hitelesítését. Utaláskor egy push üzenetet küld a renszer a mobileszközére, melyre kattintva ellenőrizheti tranzakciója részleteit, majd a PIN beírásával és az ellenőrző zászló jóváhagyásával küldheti bea tranzakciót.

Ha az mToken aktiválásakor nem engedélyezi a Push üzenetek fogadását, akkor az mToken-ben,legkésőbb 2019. szeptember 14-től az e-Sign aláírás funkcióval tudja aláírni tranzakcióit. Ehhez mobiltelefonján meg kell adnia az [UniCredit eBanking] felületen megjelenő számlaazonosítót és az összeget, majd az mTokenben generált kódot kell megadnia az [UniCredit eBankingban] a tranzakció véglegesítéséhez. Ez az új lépés biztonságosabb azonosítást tesz lehetővé az Ön számára.

 

Mobil verzó:

 

 

  

 

A szolgáltatás aktiválása

 

A mobil token az aktiválás során megadott [UniCredit eBanking] Felhasználói azonosítóhoz kapcsolódóan kerül aktiválásra, melyet egyszerűen megtehet az alábbi módokon:

 

Aktiválás [UniCredit eBanking] felhasználói azonosító nélkül:

1. Felhasználói azonosító beszerzése: fáradjon be valamelyik fiókunkba vagy hívja a Telefonos banki szolgáltatásunkat [UniCredit Telefonbank] (. +36 (1/20/30/70) 325 3200, bármely nap 8:00 és 18:00 óra között), ahol azonosítás után munkatársunk rögzíti az adatait, aktiválási igényét és megadja Önnek 9 számjegyű felhasználói azonosítóját, amely az alkalmazás aktiválásához szükséges.

2. Aktiválás elindítása: töltse le, telepítse és indítsa el az [UniCredit Mobilalkalmazást], majd kattintson az mToken aktiválása gombra. A következő képernyőn vegye ki a jelölést az Aktiválás [UniCredit eBanking] azonosítóval és jelszóval opciótól, mert most felhasználói azonosítóval fog aktiválni.

3. Aktiváló kód fogadása: az [UniCredit Mobilalkalmazásban] elindított aktiváláskor szüksége lesz egy egyedi aktiváló kódra, amit SMS-ben küldünk el az Ön által megadott belföldi mobilszámra.

4. Első belépés: a felhasználói azonosítója és az SMS-ben kapott aktiváló kódja használatával (amire kattintva az automatikusan megjelenik az aktiválási felületen) lépjen be az alkalmazásba. Itt kapni fog egy PIN-ellenőrző zászlót, amivel a későbbiekben ellenőrizheti, hogy helyes PIN kódot adott-e meg a belépésnél.

5. PIN kód és biometrikus azonosító megadása: az Ön adatainak biztonsága érdekében szükséges rögzítenie egy PIN kódot, és ezen felül beállíthat biometrikus azonosítót is. A továbbiakban csak ezen azonosítók egyikével (ujjlenyomat, arcfelismerés vagy PIN) tud majd belépni az alkalmazásba, és tudja majd jóváhagyni tranzakcióit.

 

Aktiválás [UniCredit eBanking] felhasználói azonosítóval és jelszóval:

1. Aktiválás elindítása: töltse le és indítsa el az alkalmazást, ahol az Aktiválás [UniCredit eBanking] azonosítóval és jelszóval lehetőség már be van jelölve. A Tovább gombra kattintva megérkezik az azonosítás képernyőre, ahol meg kell adnia eBanking azonosítóját és jelszavát.

2. Aktiváló kód fogadása: ha érvényesek a megadott adatok, és Ön az [UniCredit eBankingot] SMS-hitelesítéssel használja, egyedi aktiváló kódját SMS-ben küldjük el az Ön által megadott belföldi mobilszámra.

3. Első belépés: az SMS-ben kapott aktiváló kódja használatával (kattintson a kapott kódra) lépjen be az alkalmazásba. Itt kapni fog egy PIN-ellenőrző zászlót, amivel a későbbiekben ellenőrizheti, hogy helyes PIN kódot adott-e meg a belépésnél.

4. PIN kód és biometrikus azonosító megadása: az Ön adatainak biztonsága érdekében szükséges rögzítenie egy PIN kódot, és ezen felül beállíthat biometrikus azonosítót is. A továbbiakban csak ezen azonosítók egyikével (ujjlenyomat, arcfelismerés vagy PIN) tud majd belépni az alkalmazásba, és tudja majd jóváhagyni tranzakcióit.

 

A mobil token használata

 

Egy Felhasználói azonosítóhoz kapcsolódóan egy időben csak egy mToken lehet aktiválva, ennek következtében az adott Felhasználói azonosítóhoz kapcsolódóan végrehajtott új aktiválás a korábban aktivált mToken deaktiválását eredményezi. 

Az mToken aktiválását követően a Bank az [UniCredit eBanking] rendszeren keresztül adott megbízások hitelesítéséhez az mToken, token kód generálóval létrehozott 6 számjegyű kódot fogadja el.

 

Az [UniCredit Mobilalkalmazás] mToken funkciójába történő belépéskor a Felhasználó megadja az mToken PIN kódját és jóváhagyja a megjelenő PIN-ellenőrző zászlót, vagy beolvassa ujjlenyomatát, majd ezt követően lehetősége van token kódot és e-Sign aláíró kódot generálni, melyek egyszer használhatóak és legfeljebb 3.5 percig érvényesek.

Ha a PIN kód megadása után nem a korábban kapott zászlót látja, akkor rossz PIN kódot adott meg, a belépés sikertelen lesz és még két lehetőséget kap arra, hogy PIN kódját helyesen megadja, ezután kitiltja a rendszer és az mTokent újra kell aktiválnia.

[UniCredit eBanking] Ujjlenyomattal történő azonosítás használata esetén kérjük gondoskodjon arról, hogy a készüléken kizárólag az Ön ujjlenyomatai kerüljenek rögzítésre, tárolásra.

 

 

Általános információk

 

A szolgáltatások igénybevételéhez szükséges technikai feltételek:

  • Az [UniCredit Mobilalkalmazás] letöltése, aktiválása esetén internetkapcsolat (hálózati vagy WiFi); mToken használatához nem szükséges internetkapcsolat, mivel az mToken offline, azaz internetkapcsolat nélküli módban is használható
  • mobiltelefon esetén:
  • Apple iOS operációs rendszer 9.0 vagy újabb verzió, vagy
  • Google Android operációs rendszer 4.4.3 vagy újabb verzió,
  • a kijelző minimum felbontása 480x800 képpont, képpontsűrűsége minimum 225 képpont per hüvelyk (ppi = pixel per inch),
  • tablet esetén:
  • minimum 7” kijelzőméret
  • Android 4.4.3 operációs rendszer vagy újabb verzió, vagy
  • iOS 9.0 operációs rendszer vagy újabb verzió, iPad 2 vagy újabb verzió.
  • GPS elérhetőség.

Csak olyan eszközök esetében garantált a szolgáltatás működése, amelyeken nincs feloldva a hivatalos gyártói korlátozás. Jailbreak (iOS) és rootolás (Android) esetén a működés nem garantált.

 

Kapcsolódó dokumentumok

 

* Az mToken szolgáltatás jelenleg díjmentes. A normál díja 150.- Ft / hó, melyet a Bank akciós jelleggel nem számít fel. Az akció visszavonásig érvényes.

Spinning wheel animation

Loading