Back to top

 

Telefonbank szolgáltatásunkkal a banki nyitvatartástól függetlenül, otthonról vagy akár útközben is kényelmesen intézheti pénzügyeit. Nem szükséges bankfiókba mennie, hiszen:

  • Telefonbank azonosítást követően a számlájával kapcsolatos legtöbb banki műveletet elvégezheti telefonon keresztül;
  •  az utaláshoz, ill. a bankkártyához kapcsolódó limiteit, a különböző szolgáltatásoknál használt telefonszámát gyorsan, egyszerűen módosíthatja munkatársunk segítségével;
  • könnyedén kezelheti a megtakarításait a fióki nyitvatartási időn túl is;
  • az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatások (eBanking és mBanking) használatához azonnal, első kézből itt kaphat segítséget.

Az UniCredit Telefonbankot az alábbi telefonszámon érheti el: +36 (1/20/30/70) 325 3200


Hogyan végezhet tranzakciókat a Telefonbankon?

  • A visszaélések elkerülése érdekében az UniCredit Telefonbankon keresztül a legtöbb műveletet csak felhasználói azonosítója és UniCredit Telefonbank PIN kódja megadásával történő azonosítás után végezheti.
  • Ez alól csak a bankkártya blokkolása a kivétel, amit személyes adatai megadása után is megtehet.
  • Emellett a Telefonbankon keresztül történő tranzakciókhoz meghatározhat napi és tranzakciós limiteket is, ehhez fáradjon be valamelyik bankfiókunkba és kérje tanácsadónk segítségét.
  • Az UniCredit Telefonbank felhasználói azonosító:
    • az automata rendszerbe való belépéskor szükséges,
    • minimum 5, maximum 8 számjegyből álló, számsor, nem titkos kód.
    • Ezt megtalálja a UniCredit Telefonbank szerződésén vagy lakossági ügyfél esetén az eBanking szolgáltatás Bankolás/ Telefonbank menüpontjában.
  • UniCredit Telefonbank PIN-kód:
    • 4 számjegyből álló, szigorúan titkos szám
    • a Számlatulajdonos vagy a számla felett rendelkezésre jogosult személy azonosítását szolgálja.
    • A UniCredit Telefonbank PIN kódját egy zárt borítékban kapta meg, ha bankfiókban igényelte a szolgáltatást.
    • Online számlanyitás esetén az első eBanking belépés alkalmával kellett létrehoznia a lakossági eBanking Bankolás/ Telefonbank menüpont alatt.
  • Ha elfelejtette UniCredit Telefonbank PIN kódját, bankfiókban van lehetősége újat igényelni, illetve lakossági ügyfeleink az eBanking szolgáltatás Bankolás/ Telefonbank menüpontja alatt tudnak újat létrehozni.


Automata szolgáltatások

A gyorsabb kiszolgálás érdekében 2025. április 12-től bővítjük az ügyintéző nélküli, automata rendszeren keresztül elérhető szolgáltatások körét, így várakozási idő nélkül, azonnal a segítségére tudunk lenni az alább részletezett banki ügyek intézésében.

Az automata szolgáltatások igénybevétele Telefonbank azonosításhoz kötött, használatához szüksége lesz Telefonbank azonosítójára és 4 jegyű Telefonbank PIN kódjára.


Automata rendszeren keresztül igénybe vehető szolgáltatások:

  • Bankkártyák és digitális szolgáltatások azonnali blokkolása visszaélés esetén
  • Bankkártya aktiválása
  • Számlaegyenleg lekérdezés
  • Lakossági eBanking blokkolás feloldása
  • Lakossági eBanking új kezdeti jelszó kiküldése
  • Lakossági mBanking aktiváló kód kiküldése
  • Lakossági mToken aktiváló kód kiküldése
  • Telefonbank szolgáltatás blokkolása
  • Telefonbank PIN kód módosítása


Ügyintézőn keresztül igénybe vehető szolgáltatások:

Telefonbank azonosítást igénylő szolgáltatások

Az ügyintézéshez Telefonbank azonosítás szükséges, melyhez szüksége lesz Telefonbank azonosítójára, valamint 4 jegyű Telefonbank PIN kódjára.

  • Bankkártya és meglévő hitelkártya ügyintézés
  • Számlával kapcsolatos ügyintézés
  • Lakossági internetbank és mobil bank ügyintézés
  • Vállalati internetbank és mBanking Business alkalmazással kapcsolatos ügyintézés
  • Hitelekkel és biztosításokkal kapcsolatos ügyintézés
  • Értékpapír műveletek

 
Telefonbank azonosítást nem igénylő szolgáltatások

  • Bankkártya, hitelkártya letiltása
  • Bankkártya és meglévő hitelkártya termékkel kapcsolatos információ
  • Számlatermékkel kapcsolatos információ
  • Lakossági és vállalati internetbank és mobil alkalmazás információ
  • Hitelekkel, új hitelkártyával és új biztosításokkal kapcsolatos információ
  • Befektetésekkel kapcsolatos információ
  • LIDL Kártya ügyintézés


Hogyan használhatja Unicredit Telefonbank szolgáltatásunkat?

  • hívja a +36 (1/20/30/70) 325 3200-as telefonszámot
  • válassza ki a megfelelő menüpontot, melynek elérési útvonaláról a menütérképen tájékozódhat
  • amennyiben olyan szolgáltatást választ, mely Telefonbank azonosítást igényel, akkor szüksége lesz UniCredit Telefonbank felhasználói azonosítójára és a hozzá tartozó titkos PIN kódjára
  • először adja meg a UniCredit Telefonbankos felhasználói azonosítóját, melyet megtekinthet:
    • Telefonbank szerződésén,
    • az eBanking szolgálgáltatásba belépve a Bankolás/ Telefonbank menüpont alatt
  • ezt követően a 4 jegyű UniCredit Telefonbank PIN kódját
  • sikeres azonosítás után megkezdheti az ügyintézést


Telefonbank szolgáltatásra vonatkozó részletes szabályokat a Bank Általános Üzleti Feltételei és az Elektronikus Szolgáltatások Díjai Kondíciós Listája tartalmazza.
 

Kártya- és digitális szolgáltatások letiltása, visszaélés gyanú bejelentése

  • Kártyájának elvesztése, ellopása vagy egyéb visszaélés gyanúja esetén haladéktalanul hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat az alábbi telefonszámon:
    +36 (1/20/30/70) 325 3200/ 1-es menüpont -Bankkártya és Digitális szolgáltatások tiltása.
  • Lakossági ügyfélként Telefonbank azonosítást követően az automata rendszeren keresztül az 1. 2. „Lakossági eBanking és mBanking szolgáltatások, valamint bankkártya egyidejű letiltása” menüpont alatt azonnal korlátozhatja bankkártyáit és digitális szolgáltatásait, ha úgy gondolja, hogy jogosulatlan személy(ek), csalók férhettek hozzá banki adataihoz.
  • Azonosítást követően blokkoljuk internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásait és bankkártyáit. Blokkolást követően Ön sem fog tudni hozzáférni a felsorolt szolgáltatásokhoz.
  • Ez a blokkolás nem helyettesíti a bank felé történő bejelentést, ezért kérjük, hogy a korlátozást követően maradjon vonalban, hogy kollégánkkal egyeztetni tudja a további teendőket.
  • A blokkolás később Telefonbank azonosítást követően feloldható, az ehhez szükséges teendőkről szintén kollégánk fogja tudni tájékoztatni.

Vértezze fel magát a kibercsalásokkal szemben, látogasson el a KiberPajzs honlapra!

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo