Back to top

 

2025. április 12-től megújuló Telefonbank szolgáltatásunkkal továbbra is gyorsan, kényelmesen intézheti banki ügyeit a hét minden napján, a nap 24 órájában.

A gyorsabb kiszolgálás érdekében bővítettük az ügyintéző nélküli, automata rendszeren keresztül elérhető szolgáltatások körét, így várakozási idő nélkül, azonnal a segítségére tudunk lenni az alább részletezett banki ügyek intézésében.


Telefonbank azonosítást igénylő szolgáltatások

Az ügyintézéshez Telefonbank azonosítás szükséges, melyhez szüksége lesz Telefonbank azonosítójára, valamint 4 jegyű Telefonbank PIN (TB PIN) kódjára.


Automata rendszeren keresztül igénybe vehető szolgáltatások Telefonbank azonosítást követően

  • Bankkártyák és digitális szolgáltatások azonnali blokkolása visszaélés esetén
  • Bankkártya aktiválása
  • Számlaegyenleg lekérdezés
  • Lakossági eBanking blokkolás feloldása
  • Lakossági eBanking új kezdeti jelszó kiküldése
  • Lakossági mBanking aktiváló kód kiküldése
  • Lakossági mToken aktiváló kód kiküldése
  • Telefonbank szolgáltatás blokkolása
  • Telefonbank PIN kód módosítása

Ügyintézőink készséggel állnak rendelkezésére az alábbi banki ügyek intézésében.


Ügyintézőn keresztül igénybe vehető szolgáltatások Telefonbank azonosítást követően

  • Bankkártya és meglévő hitelkártya ügyintézés
  • Számlával kapcsolatos ügyintézés
  • Lakossági internetbank és mobil bank ügyintézés
  • Vállalati internetbank és mBanking Business alkalmazással kapcsolatos ügyintézés
  • Hitelekkel és biztosításokkal kapcsolatos ügyintézés
  • Értékpapír műveletek

Általános információ kéréshez, valamint bankkártya letiltáshoz továbbra sem lesz szükség Telefonbank azonosításra.


Telefonbank azonosítást nem igénylő szolgáltatások

  • Bankkártya, hitelkártya letiltása
  • Bankkártya és meglévő hitelkártya termékkel kapcsolatos információ
  • Számlatermékkel kapcsolatos információ
  • Lakossági és vállalati internetbank és mobil alkalmazás információ
  • Hitelekkel, új hitelkártyával és új biztosításokkal kapcsolatos információ
  • Befektetésekkel kapcsolatos információ
  • LIDL Kártya ügyintézés


A fentiekkel összhangban a telefonos menürendszer is megújul, az egyes menüpontok elérési útvonala megváltozik
, így kérjük, hogy a korábban megszokott menüpontok automatikus kiválasztása helyett hallgassa végig a felsorolt lehetőségeket, illetve előzetesen a menütérképen is tájékozódhat.

A visszaélések elkerülése érdekében a Telefonbankon keresztül a legtöbb műveletet csak felhasználói azonosítója és TB PIN kódja megadásával történő azonosítás után végezheti.

  • A Telefonbank felhasználói azonosító:
    • az automata rendszerbe való belépéskor szükséges,
    • minimum 5, maximum 8 számjegyből álló számsor, nem titkos kód.
    • Ezt megtalálja a Telefonbank szerződésén, illetve lakossági ügyfél esetén az eBanking szolgáltatás Bankolás/ Telefonbank menüpontjában.

  • Unicredit Telefonbank TB PIN-kód:
    • 4 számjegyből álló, szigorúan titkos szám,
    • a Számlatulajdonos vagy a számla felett rendelkezésre jogosult személy azonosítását szolgálja.
    • A TB PIN kódját egy zárt borítékban kapta meg, ha bankfiókban igényelte a szolgáltatást.
    • Online számlanyitás esetén az első eBanking belépés alkalmával kellett létrehoznia a lakossági eBanking Bankolás/ Telefonbank menüpont alatt.

Ha elfelejtette UniCredit Telefonbank PIN kódját, bankfiókban van lehetősége újat igényelni, illetve lakossági ügyfeleink az eBanking szolgáltatás Bankolás/ Telefonbank menüpontja alatt tudnak újat létrehozni.

Telefonbank szolgáltatásra vonatkozó részletes szabályokat a Bank Általános Üzleti Feltételei és az Elektronikus Szolgáltatások Díjai Kondíciós Listája tartalmazza.


Bankkártya és digitális szolgáltatások letiltása, csalás gyanú bejelentése

  • Kártyájának elvesztése, ellopása vagy egyéb visszaélés gyanúja esetén haladéktalanul hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat az alábbi telefonszámon:
    +36 (1/20/30/70) 325 3200/ 1-es menüpont -Bankkártya és Digitális szolgáltatások tiltása.
  • Lakossági ügyfélként Telefonbank azonosítást követően az automata rendszeren keresztül az 1.2. „Lakossági eBanking és mBanking szolgáltatások valamint bankkártya egyidejű letiltása” menüpont alatt azonnal korlátozhatja bankkártyáit és digitális szolgáltatásait, ha úgy gondolja, hogy jogosulatlan személy(ek), vagy csalók férhettek hozzá banki adataihoz.
  • Azonosítást követően blokkoljuk internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásait és bankkártyáit.
  • Blokkolást követően Ön sem fog tudni hozzáférni a felsorolt szolgáltatásokhoz.
    • Ez a blokkolás nem helyettesíti a bank felé történő bejelentést, ezért kérjük, hogy a korlátozást követően maradjon vonalban, hogy kollégánkkal egyeztetni tudja a további teendőket.
    • A blokkolás később Telefonbank azonosítást követően feloldható, az ehhez szükséges teendőkről szintén kollégánk fogja tudni tájékoztatni.

Vértezze fel magát a kibercsalásokkal szemben, látogasson el a KiberPajzs honlapra! 

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo