HOGYAN AKTIVÁLHATJA BETÉTIKÁRTYA-SZOLGÁLTATÁSHOZ KAPCSOLÓDÓ BANKKÁRTYÁJÁT?

 

Betétikártya-szolgáltatáshoz újonnan kibocsátott betéti bankkártyák aktiválása kizárólag a telefonos banki szolgáltatás [UniCredit Telefonbank] automata rendszerének használatával lehetséges. Az automata rendszer használatához azonosítás szükséges, ami a telefonbanki azonosító és a telefonbanki PIN-kód megadásával történik. Lakossági ügyfeleink a mobilalkalmazási szolgáltatás [UniCredit mBanking] használatával is aktiválhatják bankkártyájukat.

 

Az [UniCredit Telefonbank] segítségével történő aktiválás lépései lakossági és vállalati ügyfeleink számára:

  • hívja az éjjel-nappal elérhető [UniCredit Telefonbankot] a +36 1/20/30/70 325 3200, telefonszámon, majd válassza az egyes menüpontot;
  • szüksége lesz
    • betétikártya-szolgáltatáshoz kapcsolódó bankkártyája 16 jegyű bankkártyaszámára;
    • betétikártya-szolgáltatáshoz kapcsolódó bankkártyája lejárati dátumára (Ezt a kártya előlapján találhatja meg. A lejárati dátum a „VALID THRU” felirat utáni HH/ÉÉ rövidítés, amelynek első tagja a hónapot, míg második tagja a lejárat évét jelöli.);
    • az [UniCredit Telefonbank] felhasználói azonosítójára, amely minimum öt, maximum nyolc számjegyből álló számsor, és a szerződésén vagy a számlaszerződésén található. (A felhasználói azonosító a titkos [UniCredit Telefonbank] PIN kódját tartalmazó borítékon is látható a zárt boríték bal oldalán, az „UniCredit Bank / Telefonbank” felirat alatt.);
    • az [UniCredit Telefonbank] PIN kódjára, amely 4 vagy 6 számjegyű kód, és nem azonos a betéti kártya-szolgáltatáshoz kapcsolódó bankkártya PIN kódjával. Az [UniCredit Telefonbank] PIN kódot munkatársunk a szerződéskötéskor adta át az Ön részére egy lezárt borítékban, a zárt boríték bal oldalán „UniCredit Bank / Telefonbank” feliratot talál. Fontos tudnia, hogy titkos [UniCredit Telefonbankos] PIN kódját a telefonos rendszerünkben bármikor megváltoztathatja, személyre szabhatja.

 

 

Az Ön gyorsabb kiszolgálása érdekében kérjük, hogy az ügyintézéshez készítse elő telefonbanki azonosítóját és telefonbanki PIN-kódját!

Gazdálkodó szervezetek esetén, amennyiben nem emlékszik telefonbanki azonosítójára és/vagy telefonbanki PIN-kódjára, igényeljen újat bármelyik bankfiókunkban, vagy vegye fel a kapcsolatot kisvállalati tanácsadójával / vállalati ügyfélmenedzserével! Bankfiókjaink listáját ezen az oldalon találhatja: bankfiókok.

Lakossági ügyfeleink az internetbanki szolgáltatás [UniCredit eBanking] használatával is rögzíthetnek új telefonbanki PIN-kódot.

Azok a lakossági mobilalkalmazási szolgáltatás [UniCredit mBanking] használatára szerződött ügyfelek, akiknek főkártyájához társkártya kapcsolódik, a társkártya-birtokosok kártyáit is aktiválhatják az [UniCredit mBanking] szolgáltatásban.

Gazdálkodó szervezetek esetében az automata rendszeren keresztül azonosított személy kizárólag a saját rendelkezésére bocsátott bankkártyát aktiválhatja.

 

Betétikártya-szolgáltatásához kapcsolódó megújított bankkártyáját a korábbi kártyájához tartozó PIN kód első alkalommal történő sikeres használatával gyorsan és egyszerűen aktiválhatja.

 

Ez az első tranzakció lehet:

  • ATM készpénzfelvétel belföldön vagy külföldön,
  • egyenleg-lekérdezés az UniCredit Bank belföldi ATM-jein,
  • az aktiválás menüpont használata az UniCredit Bank belföldi ATM-jein, vagy
  • betéti kártyával belföldön vagy külföldön történő PIN kóddal jóváhagyott vásárlás

 

 

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo