Bankkártya kibocsátás és elfogadás

Betéti kártyák

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. az alábbi betéti bankkártyákat kínálja Ügyfeleinek:

Milyen előnyöket biztosítanak bankkártyáink Ügyfeleinknek?

  • Kártyánként egyedileg beállítható a meghatározott készpénzfelvételi és vásárlási limit.
  • A kártya mögé folyószámlájuk helyett előre meghatározott és elkülönített egyenlegre feltölthető számla állítható.
  • A kártyát elvesztése vagy ellopása esetén a kártyatulajdonos bel- és külföldön is azonnal letiltathatja, így megelőzhetőek a visszaélések.
  • A kártya elvesztése/ellopása esetén pótkártyát igényelhetnek és lehetőségük van sürgősségi készpénzfelvételre is.

UniCredit Bank által kínált egyedi előnyök:

Bankunk speciális szolgáltatása, hogy a kártyákhoz több forint- és/vagy devizaszámla is kapcsolódhat. Ebben az esetben Önök döntenek a terhelések elszámolásáról. Az egyik lehetőség az, hogy a terhelések az előzetesen megadott sorrendben történnek, azaz az elsőnek megadott számlán, majd a fedezet kimerülése után a másodikon és így tovább. A másik lehetőség, hogy mindig az elszámolás devizanemében lévő számlán történik a terhelés, azaz a belföldi terhelés a forint-, a külföldi terhelés pedig a devizaszámlán kerül elszámolásra. Különösen kedvező ez a szolgáltatás a kártyát bel- és külföldön egyaránt használó ügyfeleink számára, mivel így elkerülhetők, de legalábbis nagymértékben csökkenthetők a konverzióból származó többletköltségek.

Az elszámolás devizaneme

Az elszámolás devizaneme MasterCard kártyáknál belföldi tranzakciók esetén forint, USD pénznemben kezdeményezett tranzakciók esetén USD, minden egyéb esetben EUR. Az elszámolás devizaneme Visa kártyáknál belföldi tranzakciók esetén forint, minden külföldi tranzakció esetén egységesen amerikai dollár. Amennyiben az elszámolás, valamint a terhelendő számla devizaneme egymástól eltérő, az átszámítás a bank által a terhelés napján alkalmazott vonatkozó devizaárfolyamokon történik.

Hitelkártyák

Az UniCredit Bank Ezüst, illetve Arany üzleti hitelkártyáival szabadon tervezhető és rugalmas fizetési lehetőséget biztosít az Ön cége részére belföldön és külföldön egyaránt, a nap 24 órájában.

 

Az UniCredit üzleti hitelkártyához kapcsolódó, egyedi elbírálás alapján maximum 10 millió forintos hitelkeretet cége bármilyen kiadásának, beszerzésének vagy munkatársai üzleti utazásai során felmerülő költségeinek kiegyenlítésére használhatja. Ha üzleti hitelkártyáját csak vásárlásra használja és az elszámolt költéseit az előírt határidőre teljes összegben visszafizeti, úgy legfeljebb 45 napig kamatmentesen használhatja hitelkeretét. A hitelkártyával történő készpénzfelvétel díjköteles.

 

Milyen előnyöket biztosít az UniCredit hitelkártya ügyfeleinknek?

  • MasterCard logóval ellátott elfogadóhelyeken, készpénzkiadó automatáknál és bankfiókokban, belföldön és külföldön, fizetésre, illetve készpénzfelvételre egyaránt használható a hitelkártya, valamint a hitelkeret 50 százalékáig készpénz vehető fel.
  • Az üzleti hitelkártya fedezete az Ön cégének hitelkerete, amelyet a bank vállalkozása hitelképessége alapján állapít meg.
  • A hitelkeretet elég egyszer igényelnie, a hitelkeretből a felhasznált, de már visszatörlesztett összeg újra és újra felhasználhatóvá válik.
  • A hitelkártyával végrehajtott tranzakciók akár 45 napig, az elszámolási időszak végéig kamatmentesek, amennyiben cége az üzleti hitelkártyát csak vásárlásokra használja és a teljes tartozás összegét határidőre visszafizeti.
  • A türelmi időszak utolsó napjáig az Ön cégének csak a minimum fizetendő összeget kell törlesztenie, a további fennálló kihasznált keret esetében szabadon választhatja meg törlesztésének idejét és összegét.
  • Cége részére rendelkezésére álló hitelkeret kihasználására akár minden munkatársának igényelhet üzleti hitelkártyát. A rendelkezésére bocsátott hitelkeretet cégének munkatársai szabadon használhatják vásárlásra és készpénzfelvételre, külföldön illetve belföldön egyaránt.
  • A cége részére kibocsátott üzleti hitelkártyákhoz különböző havi limiteket lehet meghatározni, legfeljebb a teljes hitelkeret összege erejéig.
  • A bank által a fordulónapon kiküldött számlakivonat segítségével cége pontosan nyomon követheti az adott időszakban munkatársai által végrehajtott vásárlásokat, készpénzfelvételeket.
  • Az UniCredit Ezüst és Arany üzleti hitelkártyákhoz kapcsolódó szolgáltatásunk révén cége munkatársai már utazási biztosítással is rendelkeznek, utazzanak a világ bármely országába. Az UniCredit Arany üzleti hitelkártyához belföldi balesetbiztosítás is kapcsolódik.

 

Az UniCredit üzleti hitelkártyához kapcsolódó hitelkeret: Vállalkozása teljes hitelkerete egyedi elbírálás alapján akár a 10 millió forintot is elérheti, amelyhez korlátlan számú üzleti hitelkártyát igényelhet munkatársai részére. A jóváhagyott hitelkeretet az UniCredit Bank a cég éves árbevétele, illetve egyéni vállalkozók esetében éves adóbevallásában szereplő jövedelme alapján határozza meg. A hitelkeret rendelkezésre tartási díj felszámítása nélkül, a hitelkeret teljes kihasználásáig vállalkozása rendelkezésére áll, továbbá a felhasznált hitelkeret részben, vagy teljes összegű törlesztése esetén folyamatosan újra igénybe vehető.

Deposit Kártya

A Deposit Kártya segítségével vállalati ügyfeleink munkavállalói, valamint megbízott partnerei a nap 24 órájában egyszerűen, tranzakciós költségek nélkül tudnak készpénzt befizetni az UniCredit Bank ATM-jein keresztül. A kártyával kizárólag forint alapú készpénzbefizetés lehetséges, más típusú tranzakció (vásárlás, készpénzfelvétel, egyenleglekérdezés, stb.) nem kezdeményezhető. Fontos továbbá, hogy a Deposit Kártya birtokosai nem férhetnek hozzá a vállalkozás számláján tartott összeghez, és a befizetési tranzakció befejezésekor nyomtatott bizonylat nem tartalmaz egyenleg információt.

A Deposit kártyáról további részleteket itt olvashat.

Az üzleti ügyfelek részére elérhető a magas technológiai színvonalat és biztonságos megoldást nyújtó bankkártya elfogadói szolgáltatásunk, amely immáron nemcsak a hagyományos fizikai POS terminálok által nyújtott elfogadást biztosítja, hanem lehetőséget ad interneten keresztül történő bankkártya elfogadására is. Ennek köszönhetően a vásárlók WebShopon keresztül megvásárolhatják a kívánt terméket, szolgáltatást. Mind a fizikai, mind az internet alapú bankkártya elfogadás csökkentheti üzleti ügyfeleink készpénzkezeléssel kapcsolatos költségeit, növelheti pénzük biztonságát, vevői számára pedig kényelmes fizetési módot kínálhat. Ráadásul a kártyával fizetők jellemzően magasabb összeget költenek, így a kártyaelfogadás a bevételekre is jótékony hatással lehet.

További részletekről az alábbiakban tájékozódhat, de munkatársaink is készséggel felvilágosítják az UniCredit bankfiókokban, valamint a nap 24 órájában elérhető UniCredit Telefonbankon a +36 1/20/30/70 325 3200-ás telefonszámon.
Az elfogadói tevékenység zavartalan és magas színvonalú biztosítása érdekében az UniCredit Bank 24 órás, technikai ügyfélszolgálatot működtet a +36 1 577 1771-es telefonszámon, amely minden segítséget megad arra az esetre, ha a POS bankkártya elfogadással, valamint a terminálok működésével, működtetésével , illetve az internetes bankkártya elfogadással kapcsolatban technikai probléma merülne fel.

Fizikai bankkártya elfogadás

Az UniCredit Bank olyan POS terminálokat kínál, amelyek a legjelentősebb kártyatársaságok (MasterCard, VISA) kártya termékeinek, illetve számos más kibocsátó plasztik kártyáinak (pl. Egészségpénztári kártyák, Széchenyi Pihenő kártyák, stb.) elfogadására is alkalmasak.

Az UniCredit Bank érintéses kártyaelfogadási szolgáltatásával érintőkártyák, és a nem bankkártya formátumú érintéses fizetőeszközök (pl. matrica vagy karóra), valamint a mobiltelefonokra telepített mobiltárcákban elhelyezett érintőkártyák elfogadása válik lehetővé az Ön üzletében.

Ez a fizetési forma gyors és biztonságos alternatívát nyújt a kisösszegű készpénzes vásárlások helyettesítésére, de mindezek mellett mára a leginnovatívabb módjává vált az áruk vagy szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítésére bármely összegű tranzakció esetében is.

 

A különböző típusú terminálok széles választéka biztosítja, hogy a kártyaelfogadás – a használat körülményei és a rendelkezésre álló kommunikációs hálózat függvényében – zavartalanul működjön.

 

A terminálokon lebonyolított tranzakciókról a bank részletes, terminál szintű és napi, heti vagy havi bontású elektronikus kimutatást biztosít, mely három különböző formátumban érhető el (HTML, CSV és XML).

 

Az UniCredit Bank termináljai telepítése során biztosítja az Elfogadóhelyeken (üzletekben) dolgozó munkatársak oktatását, amelyen elsajátíthatóak a bankkártya elfogadás szabályai és a bankkártya elfogadói terminálok rendeltetésszerű használata.

 

(Az UniCredit bankkártya elfogadói szolgáltatása üzleti ügyfelei részére magas technológiai színvonalat és biztonságos megoldást biztosít kedvező jutalékok mellett.)

 

A terminálok meghibásodása esetén, azok szervizelését a bank, munkanapokon 24 órán belül vállalja (szükség esetén csereterminál biztosításával). Az elfogadói tevékenység zavartalan és magas színvonalú biztosítása érdekében az UniCredit Bank 24 órás, technikai ügyfélszolgálatot működtet, amely minden segítséget megad arra az esetre, ha a bankkártya elfogadással, valamint a terminálok működésével, működtetésével kapcsolatban bármilyen kérdés merülne fel.

 

Ügyféltájékoztató

Ha a szolgáltatással kapcsolatban további információra lenne szüksége, keresse munkatársainkat az UniCredit bankfiókokban, valamint a nap 24 órájában elérhető, UniCredit Telefonbankon a +36 1 325 3200-ás telefonszámon.

 

Érintéses Elfogadói Szolgáltatás

Az érintéses fizetési technológia - amelyet elsősorban a kisösszegű vásárlások gyors lebonyolítására fejlesztett ki a két legnagyobb kártyatársaság, a MasterCard és Visa -, gyors és biztonságos alternatívát nyújt a kisösszegű készpénzes vásárlások helyettesítésére. Mindezek mellett mára a leginnovatívabb, és az érintőkártyák robbanásszerű elterjedésével egyre keresettebb módjává vált az áruk vagy szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítésére bármely összegű tranzakció esetében is.


A rádiófrekvenciás azonosításnak köszönhetően az érintéses funkcióval felruházott eszközzel a fizetés menete egyszerű, mindössze abból áll, hogy a pénztárgépen megjelenő vásárlási összeg ellenőrzése után az érintőkártyát annak birtokosa a kártyaolvasó közelébe helyezi. Ezt követően pár másodpercen belül megtörténik a fizetési tranzakció jóváhagyása.


Érintéses funkcióval ellátott elektronikus fizetési eszköz nem csak bankkártya lehet, hanem például matrica, kulcstartó, karóra vagy akár mobiltelefon is.


Az érintőkártya elfogadás legfőbb előnyei az Ön számára:

  • Gyorsabb kiszolgálás (A MasterCard mérései szerint a sorbanállás jelentősen csökkenhet a soft limit** alatti villámgyors tranzakcióknak köszönhetően. Egy tranzakció legfeljebb 5 másodpercet vesz igénybe.)
  • A fizetési élménynek köszönhetően felpezsdíti az üzletek forgalmát, mivel az érintéses fizetési módot választó vásárlók egyre gyakrabban használják érintőkártyájukat.
  • Csökken az alkalmazottak által kezelt készpénz összege, hiszen az érintéses fizetési mód alkalmas az aprópénzes forgalom kiváltására, ezáltal csökkenhetnek a pénzvisszaadásnál felmerülő problémák.
  • Csökkennek a készpénzhasználatból eredő költségek és kockázatok.
  • A vásárlók megtalálják Önt a MasterCard „Egyérintéses elfogadóhelyek” listájában, mely folyamatosan bővül az új, érintő kártyák elfogadását is biztosító elfogadóhelyekkel.
  • Az egyre terjedő és több hazai bank által is kibocsátott, nem bankkártya formátumú érintéses fizetőeszközök (pl. matrica vagy karóra), valamint a mobiltelefonokra telepített mobiltárcákban elhelyezett érintőkártyák elfogadása ilyen módon biztosítható.


** Soft limit: az a limit, amely összeghatár alatt érintőkártyával PIN kód megadása nélkül vásárlási tranzakciót lehet végrehajtani. Ezesetben vásárlói bizonylat nyomtatása csak a vásárló kifejezett kérésére kötelező, mellyel még gyorsabbá válhat a fizetési folyamat.
Magyarországon ez az összeg 5.000 Ft. Soft limit feletti vásárlás esetén az érintéses fizetés PIN kód megadása mellett hajtható végre.

Virtuális Bankkártya elfogadás

Az UniCredit Bank a Virtuális POS (Point of Sale) szolgáltatásával modern, biztonságos, és gyors megoldást nyújt internet áruházat üzemeltető partnerei számára, bankkártyás fizetések lebonyolítására. Online bankkártyás fizetés esetén gyakorlatilag a virtuális POS helyettesíti az internet áruházakban az üzletekben használt POS terminálokat.

 

Az UniCredit Bank partnerei részére a világon legelterjedtebb, legmodernebb és egyben legbiztonságosabb virtuális kártyaelfogadási technológiát biztosítja. A tranzakció valamennyi résztvevője csak a számára releváns információk birtokába juthat, tehát a biztonságot alapvetően az adatok szétválasztása alapozza meg. A rendszer használata azt eredményezi, hogy a vásárlóval, vásárlással, termékkel, szolgáltatással kapcsolatos adatok kizárólag a kereskedő birtokába juthatnak, míg a bankkártya adatokat csak az UniCredit Bank kaphatja meg. A tranzakció engedélyezését követően a kereskedő csak arról kap értesítést, hogy sikeres vagy sikertelen volt-e a vásárlás, a fizetést lebonyolító internetes oldal adattartalmáról nem kap információt.

 

A virtuális POS szolgáltatás igénybevétele a következő előnyökkel jár.

  • Automatikusan ellenőrzi, hogy az elfogadásra felkínált bankkártya nincs-e tiltólistán.
  • Ellenőrzi a bankkártya számát és annak lejáratát.
  • Minden tranzakciónál automatikusan engedélyt kér az UniCredit Bank engedélyező központjától, aminek köszönhetően minden esetben ellenőrzi, hogy a fizetésre felkínált bankkártya mögötti számlán van-e megfelelő fedezet.
  • Elektronikus úton automatikusan (éjfélkor) elszámol a bankkártya-kibocsátó pénzintézetekkel, ehhez azonban az üzleti nap lezárása automatikusan kell, hogy megtörténjen a kereskedő web áruházában.
  • A bankkártyák és az egyes tranzakciók folyamatos ellenőrzésével minimalizálja a bankkártyával elkövetett visszaélések veszélyét

 

3D Secure – A biztonságos elfogadás garanciája

Az UniCredit Bank Virtuális POS szolgáltatása alkalmazza az úgynevezett 3D Secure biztonsági megoldást, amelyet a MasterCard és a Visa nemzetközi kártyatársaságok dolgoztak ki. A 3D Secure maximális biztonságot ad, amely a MasterCard SecureCode és a Verified by Visa emblémákról könnyen azonosítható. A vásárló ugyanis 3D Secure tranzakció esetén megadja az internetes vásárlásokhoz használandó egyedi azonosító kódját, és e tranzakciók esetén a Virtuális POS közvetlenül a kártyát kibocsátó bankkal veszi fel a kapcsolatot az engedélykéréshez.

 

A 3D Secure megoldás azonban a kereskedő számára is számos előnnyel jár, mivel:

  • javítja a vásárlók bizalmát az internetes áruházak irányába;
  • csökkenti az internetes visszaélések lehetőségét;
  • illetve a kártyabirtokos által esetlegesen vitatott tranzakciókért is a kibocsátó bank vállalja a felelősséget, a kockázat nem hárul át a kereskedőre.

Az elfogadói tevékenység zavartalan és magas színvonalú biztosítása érdekében az UniCredit Bank 24 órás, technikai ügyfélszolgálatot működtet a +36 1 577 1771-es telefonszámon, amely minden segítséget megad arra az esetre, ha az internetes bankkártya elfogadással kapcsolatban technikai probléma merülne fel.

 

Ügyféltájékoztató

Ha a szolgáltatással kapcsolatban további információra lenne szüksége, keresse munkatársainkat az UniCredit bankfiókokban, valamint a nap 24 órájában elérhető UniCredit Telefonbankon a +36 1 325 3200-ás telefonszámon.

Mobile Phones

UniCredit Mobil


vagy

UniCredit Bank Hungary Zrt.


Központ: 1054 Budapest, Szabadság tér 5-6.
1242 Budapest Pf. 386

Telefonbank:
+36 1/20/30/70  325 3200


Fax:
+36 1 353 4959

ucbcontact@unicreditgroup.hu


Bankkód: 109
SWIFT: BACXHUHB                                               IBAN kalkulátor

Valutaárfolyamok

EUR
Valutaárfolyam
Vétel
Teljes árfolyamlista
Spinning wheel animation

Loading