Bankkártya kibocsátás és elfogadás
Az üzleti ügyfelek részére elérhető a magas technológiai színvonalat és biztonságos megoldást nyújtó bankkártya elfogadói szolgáltatásunk, amely immáron nemcsak a hagyományos fizikai POS terminálok által nyújtott elfogadást biztosítja, hanem lehetőséget ad interneten keresztül történő bankkártya elfogadására is. Ennek köszönhetően a vásárlók WebShopon keresztül megvásárolhatják a kívánt terméket, szolgáltatást. Mind a fizikai, mind az internet alapú bankkártya elfogadás csökkentheti üzleti ügyfeleink készpénzkezeléssel kapcsolatos költségeit, növelheti pénzük biztonságát, vevői számára pedig kényelmes fizetési módot kínálhat. Ráadásul a kártyával fizetők jellemzően magasabb összeget költenek, így a kártyaelfogadás a bevételekre is jótékony hatással lehet.
További részletekről az alábbiakban tájékozódhat, de munkatársaink is készséggel felvilágosítják az UniCredit bankfiókokban, valamint a nap 24 órájában elérhető UniCredit Telefonbankon a +36 1/20/30/70 325 3200-ás telefonszámon.
Az elfogadói tevékenység zavartalan és magas színvonalú biztosítása érdekében az UniCredit Bank 24 órás, technikai ügyfélszolgálatot működtet a +36 1 577 1771-es telefonszámon, amely minden segítséget megad arra az esetre, ha a POS bankkártya elfogadással, valamint a terminálok működésével, működtetésével , illetve az internetes bankkártya elfogadással kapcsolatban technikai probléma merülne fel.




Alipay az UniCredittől
Járjon a versenytársai előtt!
Az Alipay a világ legnagyobb online és mobilfizetési platformja, amelyet az Ant Financial Services Group, a kínai óriás Alibaba Group leányvállalata működtet.
Az Alipay alkalmazás felhasználói egy kínai banknál vezetett számla tulajdonosai. Az UniCredittel kötött megállapodásnak köszönhetően már Magyarországon is elérhetővé válik az Alipay mint fizetési mód használata,, új üzleti lehetőségeket és innovatív fizetési elfogadási módot kínálva az elfogadó ügyfeleknek, cégeknek.
Gyors és egyszerű fizetési tranzakciók az Alipay segítségével:
1. A kereskedő beüti a POS-terminálba a tranzakció összegét.
2. A tranzakció indítását követően a terminál kijelzőjén megjelenik egy QR kód
3. A vevő az okostelefonján megnyitja az Alipay alkalmazást, és beolvassa a megjelenő QR kódot, majd validálja a tranzakciót titkos azonosítójával, vagy ujjlenyomatával.
4. Ezt követően a tranzakció lezárul, melyről mind a POS terminál, mind pedig a vevő az applikáción keresztül értesítést kap.
Miért érdemes igénybe venni a szolgáltatást?
Az Alipay egy biztonságos készpénz nélküli fizetési mód, amely a nyelvi és kulturális korlátokat legyőzve innovatív vásárlási élményt nyújt.
Az elfogadó partnerek, mint elfogadási helyszínek megjelennek az applikációban, így az Alipay elfogadást kínáló kereskedők listája minden idelátogató, Alipay-jel rendelkező kínai turista rendelkezésére áll.
Miért választotta az UniCredit az Alipay-t?
Az Alipay szolgáltatásainak magyarországi bevezetése kiváló esély az országba látogató kínai turisták rohamosan növekvő számában rejlő lehetőségek kiaknázására. A Magyar Turisztikai Ügynökség szerint 2017-ben 178 000 kínai vendég látogatott el Budapestre, így Kína szerepel azoknak az országoknak a tízes ranglistáján, ahonnan a legtöbb turista érkezik a magyar fővárosba, 2018-ban pedig közel 200 000 vendég mintegy 330 0000 vendégéjszakát töltött a magyar fővárosban.
Hogyan igényelheti a szolgáltatást?
Az Alipay elfogadás elérhető már meglévő kártyaelfogadó partnereink, valamint - bankkártya elfogadási szolgáltatásunk keretében - új ügyfeleink számára egyaránt. Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére bankfiókjainkban, ahol a szolgáltatás igényléséhez szükséges dokumentum kitöltésével kezdeményezhető a szerződéskötési folyamat.
Szolgáltatásunk már elérhető.
Érdeklődjön tanácsadójánál vagy bármelyik bankfiókunkban.




Smart Data – Integrált bankkártyás adatszolgáltatás
Az UniCredit Magyarország az első, aki a hazai piacon biztosítani tudja a lehetőséget,
hogy vállalkozása profitáljon a MasterCard Smart Data platform nyújtotta értéknövelt szolgáltatásából.
Mi a Smart Data?
A Mastercard Smart Data egy piacvezető, vállalati pénzügyi rendszereket támogató globális megoldás, ami biztosítja cégének azt a naprakész információt, hogy Mastercard vállalati bankkártyáival ki mit, mikor, hogyan és miért költött.
A platform az egyedülálló Mastercard Data Repository-ra (GDR) épül, amely képes a vállalati kártyás adatok fogadására és strukturálására a kibocsátóktól, feldolgozóktól, elfogadó bankoktól és kereskedőktől érkező adat-átadásnak köszönhetően.
Az adatokat közvetlenül, egy file-ban adjuk át; így zökkenőmentesen kapcsolódhat a saját vagy harmadik feles menedzsment vagy könyvelési rendszerhez.
Mik a szolgáltatás előnyei?
- Naprakész információt kap bankkártyával történt költéseiről, mivel az adatok naponta továbbításra kerülnek.
- Egyszerűsödnek a könyvelési és rekonsziliálási folyamatok: az adatok könyvelési rendszerével kompatibilis formátumban, automatikusan kerülnek átadásra
- Elkerülhető a manualitás, így növekszik a hatékonyság, optimalizálhatóak a könyvelési feladatok.
- Az átadott file struktúra pontosan olyan lesz, amelyet a vállalata ügyviteli rendszere automatikusan fel tud dolgozni.
- Nincs szükség ügyféloldali fejlesztésre, mivel a Mastercard biztosítja, hogy a file igazodjon könyvelési rendszere sajátosságaihoz.
Kiknek javasolt a szolgáltatás igénybevétele?
- Azon cégek, akik rendelkeznek a támogatott ügyviteli rendszerek egyikével és automatizálni szeretnék a bankkártyás tranzakciók könyvelési folyamatait
- Azon vállalkozások, ahol több mint 10 munkavállaló rendelkezik bankkártyával, és azt gyakran használják
- Ha a bankkártyával rendelkező munkavállalók gyakran utaznak külföldre, és külföldi devizanemben keletkezett tranzakciók elszámolását hatékonyabban szeretnék elvégezni.
Hogyan működik a szolgáltatás?
Amikor Ön vagy az alkalmazottja egy Mastercard fizetési eszközt használnak,
a tranzakció során keletkezett részletes információk a feldolgozást követően automatikusan továbbításra kerülnek a választott, Smart Data platform által is támogatott ügyviteli rendszer felé.
A Smart Data szolgáltatással vállalkozása átalakítás nélkül tudja betölteni az adatokat a vállalat meglévő könyvelési rendszerébe. A Mastercard Smart Data szolgáltatás konszolidálja az bankkártya tranzakciós adatokat és továbbítja azokat akár a vállalkozása költségelszámolási rendszerét üzemeltető beszállítóhoz.
Milyen könyvelési rendszerekkel kompatibilis a szolgáltatás?
A Mastercard egy tucat különböző interface-t fejlesztett a legismertebb könyvelési vagy költség menedzsment beszállítók felé, úgy mint SAP, Concur, Xpenditure, hogy biztosítsa az adatok átalakítását oly módon, hogy az zökkenőmentesen betöltésre kerülhessen a könyvelési vagy költségmenedzsment rendszerbe.
További információért és a szolgáltatásban elérhető támogatott ügyviteli rendszerek listájáért keresse ügyfélmenedzserét.