Tájékoztatás SpectraNet-hozzáférés megszüntetéséről!

 

2020.02.29-én tájékoztattuk érintett ügyfeleinket, internetbanki szolgáltatásban [UniCredit SpectraNet Internet Banking] kézbesített üzenetben, hogy 2020. április 30-ával megszüntetjük hozzáférésüket magánszemélyként az [UniCredit SpectraNet Internet Banking] rendszerhez. Internetbanki szolgáltatásunkat ezt követően kizárólag az új [UniCredit eBanking] szolgáltatás keretében biztosítjuk. (FONTOS: a változás a vállalkozói számlákat nem érinti, viszont a magánszámlák kikerülnek az [UniCredit SpectraNet Internet Banking] rendszerből.)

Érintett ügyfeleink három csoportba sorolhatók:

1. akik már használják az [UniCredit eBanking] szolgáltatást és a mobilalkalmazási szolgáltatást [UniCredit Mobil Bank]; ezen ügyfeleinknek nincs teendőjük.

2. akik az [UniCredit eBanking] vagy az [UniCredit Mobil Bank] szolgáltatás közül csak az egyiket használják; számukra azt javasoljuk, hogy ismerkedjen meg összes digitális szolgáltatásunkkal.

3. akik még nem használják az [UniCredit eBanking] szolgáltatást, de szeretnék használni a jövőben; ezen ügyfeleinket arra kérjük, lépjenek be a rendszerbe a korábban megszokott azonosítóik használatával. Az [UniCredit eBanking] rendszerről itt található bővebb információ.

BELÉPÉS

Amennyiben kérdése van, esetleg segítségre van szüksége a belépéshez, vagy az [UniCredit eBanking] használatához, akkor kérjük, hogy hívja szakértő kollégáinkat a +36 (1/20/30/70) 325 3200-es telefonszámon.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo