Back to top

Jobbá teszzük a jövőt munkatársaink számára


Az UniCredit Banknak mint munkáltatónak számos kulcsfontosságú törekvése és kötelezettségvállalása van. 

Ezek közé tartozik:

 » esélyegyenlőség biztosítása minden kolléga számára, 

 » személyes fejlődés és jóllét támogatása, 

 » pozitív és befogadó munkakörnyezet kialakítása, 

 » egyedülálló nemzetközi jelenlétünk kihasználása az innováció ösztönzése érdekében.
 


Ismerd meg Kollégáinkat!


Azért, hogy elismerjük és megünnepeljük munkatársaink hozzájárulását és eredményeit, akik a munkavállalói értékígéretünk (EVP) bajnokai és fő szószólói, elindítottuk az UniCredit Storytellers kezdeményezést. Ebben olyan kollégáinkat mutatjuk be, akik bankunk hangjaként szolgálnak, bemutatva munkájukat a potenciális jövőbeli munkavállalóknak, hogy bepillantást nyerjenek abba, milyen az UniCreditnél dolgozni. Böngésszetek a történeteik között, hogy többet tudjatok meg!

 

Bacher Barnabás 

Kockázatmenedzsment Vezető


2018-ban kezdtem karrieremet az UniCredit Banknál gyakornokként egy rotációs programban, kíváncsian és tanulásra éhesen. Már az első időszakban gyakorlati tapasztalatot szereztem a hitelkockázati modellezés és validáció területén, és körülbelül hat hónap után teljes állású pozíciót kaptam. Innen folyamatosan fejlődtem és váltam szenior szakemberré, míg végül 2023 tavaszán lehetőséget kaptam a validációs csapat vezetésére, amely egy izgalmas kihívás volt számomra.

2025. júliusában új feladatokat kaptam a Hitelkockázati módszertan és Integrált kockázat csapat vezetőjeként. Most az Integrált kockázatkezelésért, Ingatlanértékelésért és Hitelkockázati modellezésért felelek. Pályafutásom egyik csúcspontja a bank saját fejlesztésű IRB modellje volt a középvállalatok számára. A Covid-19 lezárások alatt segítettem a modell építésében, majd később szoros határidők mellett vezettem a validációját. Jelenleg az MNB auditálja, és büszke vagyok, hogy részese lehetek ennek a folyamatnak.

Ami számomra különlegessé teszi ezt a helyet, az a csapat. Még a nehéz időkben is pozitív és támogató a légkör, mindig számíthatunk egymásra. És szeretem, hogy nincs két egyforma nap – mindig van valami új megoldandó feladat.

Ha lenne szuperképességem, az a nyugalom megőrzése lenne, és az, hogy a bonyolult helyzetekben is megtalálom a megoldást. Remélem, a kollégáim is így látják.

A munkán kívül az élet új értelmet nyert számomra 2025. júliusában, amikor megszületett a kisfiam. A vele töltött idő – különösen az esti sétáink – a legjobb feltöltődés számomra.

Teszári Andrea

CRM Vezető  

 

2022-ben csatlakoztam az UniCredit Bankhoz, mint a CRM csapat vezetője, és ezzel az adatok és az emberek fantasztikus és dinamikus világába kerültem. Az első naptól kezdve egy csodálatos csapattal dolgozom, akik elkötelezettek az ügyfelek megértése iránt – viselkedésük feltérképezésében, személyre szabott kommunikáció kialakításában és abban, hogy mindig jobb lehetőségeket találjunk a kapcsolódásra.

Jelenleg egy új CRM eszköz bevezetésén dolgozunk – ez a projekt egyszerre jelent kihívást és inspirációt, és amit a vezetők és partnercsapatok erős támogatása tesz lehetővé. Az együttműködés valóban minden tevékenységünk mozgatórugója.

Az egyik legmeghatározóbb élményem a bankban az EmpowHer programban való részvétel volt – az UniCredit Bank női karrierprogramjában mentorként segíthettem kollégákat. A közös tanulás és támogatás felemelő és mélyen inspiráló volt, és közben a legnagyobb „szupererőm” – az empátia és a tiszta gondolkodás képessége – nagy segítségemre volt.

A munkán kívül utazással töltődöm – új kultúrák és gasztronómiai élmények felfedezésével, jó beszélgetésekkel, vagy egyszerűen egy jó könyvvel a kandalló mellett.

Márkus Dániel

Call Center Vezető 

 

2010-ben csatlakoztam az UniCredit Bankhoz, és az elmúlt öt évben a bank Call Centerét vezettem – felügyelem a Telefonbanki szolgáltatásokat, a Kártyaügyfélszolgálatot, a Hitelvonalat, a TeleSales és a Tranzakcióellenőrzési csapatokat.

Banki pályafutásomat egy másik kereskedelmi banknál kezdtem, de egy barátom lelkes beszámolói az UniCredit Bank támogató, összetartó csapatáról inspiráltak a váltásra. Kezdetben Call Center ügyintézőként dolgoztam a Kártyaügyfélszolgálatnál, ahol az ügyfelek banki és hitelkártyás kérdéseiben segítettem. Amikor a mentorom 2013-ban új pozícióba került, én lettem a csapatvezető a következő hét évre, mielőtt 2020-ban átvettem a jelenlegi vezetői feladataimat. Ez a váltás lehetőséget adott arra, hogy a sokéves gyakorlati tapasztalatot kézzelfogható fejlesztésekké alakítsam az ügyfélszolgálat hatékonysága és minősége terén.

Miért vagyok itt már 15 éve? Egyszerű: a lehetőségek és az emberek miatt. Az UniCredit Bank mindig biztosította a fejlődési lehetőségeket, és olyan segítőkész, hozzáértő kollégák vesznek körül, akik a legnehezebb napokat is értékessé teszik. A közvetlen csapatom tagjai az első munkanapom óta itt dolgoznak – ez ritka és különleges dolog.

Természetesen az évek során számos felejthetetlen telefonhívás történt – némelyik annyira emlékezetes, hogy a csapaton belül szállóigévé váltak.

Bár azt nem állítanám, hogy szuperképességeim vannak, de szerencsésnek tartom magam. Az életem fontos fordulópontjai mindig pozitív eredményekhez vezettek, és ezért hálás vagyok.

A munkán kívül sporttal töltődöm – különösen az úszás és a futás segít abban, hogy kitisztítsam a fejem és megőrizzem a lelki egyensúlyomat.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo