Kedves Ügyfelünk!

 

Tegnap volt szerencsém bejelenteni az UniCredit Unlocked-ot, az UniCredit következő három évre szóló stratégiai tervét, amelyben ismertettem a bankunk jövőjével kapcsolatos elképzeléseinket. Ennek értelmében újraértelmezzük azt, hogy mit jelent az UniCredithez tartozni; izgatott vagyok a változások üteme és az eddig elért eredmények miatt.

Beszéltem arról a meggyőződésemről is, hogy az UniCredit rendelkezik mindazzal, ami szükséges ahhoz, hogy Európa jövőjének bankja legyen. Ez számos, bankunk erősségeivel kapcsolatos ok miatt megállja a helyét, de elsősorban Ön miatt igaz: az ügyfeleink, az emberek miatt, akiket támogatunk.

Minden, amit felvázoltam, arra összpontosított, hogy a lehető legjobb élményt, a leginnovatívabb termékeket, a legjobb szolgáltatást és tanácsadást nyújtsuk Önnek, amikor nálunk bankol.

Azért fektetünk be ügyfélkapcsolati csapatunkba, hogy azok, akik a legjobban ismerik Önt, több időt tölthessenek Önnel, jobban megértsék az igényeit, és meghozzák azokat a döntéseket, amelyek segítenek abban, hogy még hatékonyabban támogassák és kiszolgálják Önt.

Továbbra is elkötelezettek vagyunk a felesleges bürokrácia csökkentése és megszüntetése iránt, mert ezek – ahogy tudom – akadályozzák a mindennapi banki ügyintézést.

Kollégáinkat felhatalmazzuk arra, hogy egy bizonyos kereten belül gyorsan és hatékonyan hozzanak döntéseket az Ön érdekében. Újra felébresztjük bennük a szenvedélyt és a motivációt, hogy az elvárásokon túlmutatva támogassuk Önt és ambícióit, valamint biztosítsuk az eszközöket ahhoz, hogy ennek az ambíciónak eleget tegyen.  

Mindebben központi szerepet játszik újonnan megfogalmazott célunk, a közösségek fejlődésre való képessé tétele. És ez Önnel kezdődik. Segítünk Önnek abban, hogy elérje céljait, kiteljesítse lehetőségeit, és azzá váljon, amivé lenni szeretne.

Ennek megvalósításához elengedhetetlen digitális képességeink átalakítása. Technológiánk továbbfejlesztése javítani fogja a bankunkkal való interakcióit, egyszerűbbé, biztonságosabbá és hatékonyabbá téve az Ön számára.

Emellett részletesen megvizsgáljuk annak módját, hogyan végezzük üzleti tevékenységünket, és azt is megnézzük, hogy Ön mit vár el a bankjától. Mindig is úgy gondoltam, hogy a fenntarthatóság nem egy különleges extra, hanem a működés alapvető módja.

Ezért továbbra is arra összpontosítunk, hogy mérhető, kézzelfogható intézkedéseket tegyünk ezen a téren. Hogy csak két példát említsek: 2008 óta 60%-kal csökkentettük az üvegházhatást okozó gázok kibocsátását, tegnap pedig 100 millió eurót ajánlottam fel a nemek közötti bérszakadék megszüntetésére a következő három évben, biztosítva az egyenlő munkáért egyenlő bér elvét.

Remélem, hogy a kiváló ügyfélkiszolgálás mellett ez az, amit Ön is látni szeretne a bankjánál. Én mindenképpen ezt szeretném, ha ez történne Európában.

Mi Ön miatt létezünk: ügyfeleink állnak a döntéseink és kötelezettségvállalásaink középpontjában. Arra kérem, ezt ne feledje, és adjon számunkra visszajelzést és iránymutatást – ez segít minket még jobbá válni. Biztos lehet benne, hogy mindent megteszünk azért, hogy az Ön jövőjének bankja legyünk.  

Köszönöm a bizalmat és a türelmet, amelyet az elmúlt években az UniCreditbe helyezett! Alig várom, hogy megismerjem a közös jövőnket!

 

Üdvözlettel:

 

Andrea Orcel

UniCredit Csoport, vezérigazgató

2021. december 10.

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo