Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy sajnos előfordulhat, hogy illetéktelenek az UniCredit Bank nevével visszaélve ügyfeleinktől bizalmas adatokat próbálnak megszerezni. Az Ön adatainak biztonsága érdekében kérjük, olvassa végig alábbi tájékoztatónkat és mindig kövesse az abban szereplő szabályokat!

Amennyiben Ön olyan üzenetet – e-mailt, sms-t vagy levelet – kap, amelyben személyes banki adatai megadását kérik, semmiképp ne válaszoljon az üzenetre, ne kattintson a levélben található linkre, ne adjon meg semmilyen adatot!

Ha tájékoztatásunkat megelőzően már kapott ilyen levelet/üzenetet, vagy megadta az ilyen úton kért banki adatait, akkor a kiszivárgott kódot, jelszót kérjük, azonnal változtassa meg! A módosításhoz hívja az UniCredit Telefonbankot: +36 (1/20/30/70) 325 3200, vagy látogasson el személyesen az Önhöz legközelebbi UniCredit bankfiókba.

Miről ismerheti fel az adathalászati céllal küldött üzeneteket:

 

Az adathalász-kísérletek kivédése érdekében mindig figyeljen a következő árulkodó jelekre:

 

1. Az UniCredit Bank sem levélben, sem e-mailben, sem telefonon nem kér ügyfeleitől bizalmas adatokat (pl.: PIN-kód, jelszó stb.)

2. Az UniCredit Bank kizárólag „@unicreditgroup.hu” végződésű e-mail címről levelezik ügyfeleivel, „UniCredit Bank Hungary Zrt.” aláírással.

3. A támadók hivatkozhatnak arra – hamisan, – hogy az adatokat az ügyfél védelme, biztonsága érdekében kérik.

4. A hibás, magyartalan levélszöveg is gyakori ismérve az adathalász kísérleteknek.

5. Mindig ellenőrizze, hogy az UniCredit Bank neve helyesen szerepel-e a kapott üzenetben.

6. Az UniCredit Bank által általában küldött üzenetektől eltérő, szokatlan formátum, hivatkozások szintén adathalász célú üzenetről árulkodhatnak.

7. Gyakori, hogy a banki weboldalhoz hasonló oldalra irányítják az ügyfelet, ahol az adatait elkérik, illetve olyan alkalmazások letöltését kezdeményezhetik, amelyek eltérítik az ügyfél SMS-kódjait (pl.: átutalás kezdeményezéséhez szükséges SMS-kód idegen telefonra érkezik). Az internetbankba soha ne lépjen be olyan linken keresztül, amelyet üzenetben kapott. Az internetbankba kizárólag az UniCredit Bank honlapján, illetve a bankfiókban regisztrált UniCredit Mobil applikáción keresztül lépjen be! Számítógépére, mobiltelefonjára kizárólag olyan alkalmazást töltsön le, amelyet személyesen regisztrált az UniCredit Bank bankfiókjában.

8. Mielőtt belépési adatait megadja a banki (vagy annak látszó) weboldalon, győződjön meg annak biztonságos voltáról: kattintson a címsor elején levő zöld lakat ikonra, és tekintse meg a weboldal tanúsítványát. Kizárólag csak akkor lépjen be, ha a tanúsítványt az „extra.unicreditbank.hu” vagy a „hu.unicreditbanking.eu” weboldal részére állították ki!

Kérjük, amennyiben adathalász-kísérletre gyanakszik, a kapott levelet küldje el nekünk az info@unicreditgroup.hu címre, majd a kapott levelet haladéktalanul törölje postafiókjából!

 

Kérdés esetén forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!

 

Együttműködését előre is köszönjük!


Tisztelettel:

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Spinning wheel animation

Loading