Az Ön által használt böngészőt nem támogatja oldalunk. A maximális élmény érdekében, kérjük, hogy frissítse böngészőjét.

Ugrás a fő tartalomra

  • Kiemelt ügyfelek
  • Magánszemélyek - UniCredit Bank
  • Kisvállalatok
  • Vállalatok
  • Pénzügyi intézmények
  • menu
  • HU
    HUEN
UniCredit Logo
UniCredit Logo
UniCredit Logo
  • Irányítási modell
  • Befektetők
  • Sajtó és média
  • Karrier
  • Fenntarthatóság
  • Hasznos
  • Továbbiak expand_more

    Our Offer

    Irányítási modellexpand_more
    • Irányítási rendszerünk

    • Részvényesek

    • Vállalati testületek

    • Értékeink

    • Ellenőrzési rendszereink, Díjazás, Belső kereskedelem

    Befektetőkexpand_more
    • Éves jelentés

    • Kockázati jelentés

    • Fenntarthatósági jelentés

    • Hpt. szerinti közzététel

    Sajtó és médiaexpand_more
    • Sajtóinformációk

    • LinkedIn

    Karrierexpand_more
    • Jelentkezés

    • Miért érdemes az UniCredit Banknál dolgozni?

    • Csatlakozz hozzánk

    • Élet az UniCreditnél

    Fenntarthatóságexpand_more
    • Fenntartható Bank

    • Környezet

    • Társadalom és közösség

    • Vállalatirányítás

    • Social Impact Banking

    Hasznosexpand_more
    • Hírek

    • Pénzügyi információk

    • Törlesztési nehézségek

    • Panaszkezelés

    • MNB tanácsok

    • Hírek
    • Pénzügyi információk
    • Törlesztési nehézségek
    • Panaszkezelés
    • MNB tanácsok
    Reset search input

    • Lakossági Internet Banking
    • Mobile Banking App
    • Kisvállalati Internet Banking
    • Vállalati Internet Banking
    UniCredit Logo
    • Fiók - és ATM kereső
    • Kapcsolat
    • Árfolyamok
    • Karrier
    • Fiók - és ATM kereső
    • UniCredit Bank Hungary Zrt.
      • phone

        Központ: 1054 Budapest,
        Szabadság tér 5-6.
        1242 Budapest Pf. 386

        Telefonbank:
        +36 1 325 3200
        Fax:
        06/1-353-4959


        Bankkód: 109
        SWIFT: BACXHUHB                                                    

         

         

      Ügyfélszolgálat és Panaszkezelés
    • Árfolyamok

      24 April 2017 - 08:02


      Insert numbers only

      Valutaárfolyam0.00 HUF

      Devizaárfolyam0.00 HUF

      Teljes árfolyamlista
    • Karrier

      Mi nemcsak a személyes képességekben és az egyéni teljesítményben hiszünk,
      hanem abban is, hogy a közös erőfeszítés és a csapatmunka még nagyszerűbb eredményekhez vezet.

      Ilyen az élet az UniCreditnél.

      Velünk tartasz?  

      Jelentkezz hozzánk!
    Back to top
      Tervezett technikai fejlesztés és karbantartás expand_more
      • e
      more expand_more
        expand_more

          ATM

          Készpénz kifizetés/befizetés ATM-en keresztül

          Az UniCredit Bank egész országot lefedő ATM-hálózatának segítségével könnyen és gyorsan lehet készpénzt felvenni bankkártyával, vagy akár bankkártya használata nélkül is. Ugyanilyen egyszerű a befizetés is, amely történhet folyószámlára vagy hitelszámlára is. Az Önhöz legközelebbi ATM-et megtalálhatja térképes keresőnk segítségével is. Bankkártyájával nemcsak UniCredit ATM-et használhat!

           

          Folyamatban van az ATM-készülékeink modernizációja, aminek keretében teljes gépparkunkat megújítjuk, így biztosítva ügyfeleink számára az egyenletes, kiváló színvonalú szolgáltatást készpénzfelvétel és -befizetés esetén is. Az új berendezések érintőképernyővel és modern kezelőfelülettel rendelkeznek. Használatuk ugyanolyan egyszerű és könnyű, mint a korábbi nyomógombos készülékek esetében, de az alábbi ismertetőben külön jelezzük, ha az érintőképernyős készülék használata eltér a nyomógombos készülék használatától.

          Az új, érintőképernyős készülékeken már érintéssel (NFC) is lehetősége van a készpénzfelvételre és készpénzbefizetésre. A kártyaolvasó nyílásba való behelyezés helyett, elég a Pay Pass-os bankkártyáját a kártyaolvasóhoz érinteni az azonosításhoz, vagy használhatja az okostelefonja/okosórája segítségével a digitalizált kártyáját (Google Pay vagy Apple Pay) is. A készpénzbefizetés átmenetileg nem elérhető digitalizált kártyával.

          Az ATM-ek használatakor mindig legyen körültekintő!

          • Ellenőrizze környezetét:
            • Ha vannak Ön előtt az ATM-nél, akkor tartson megfelelő távolságot!
            • A tranzakció megkezdése előtt ellenőrizze, hogy biztonságosan tudja-e használni az automatát (nem állnak-e mások túl közel Önhöz, nem figyelik-e a távolból stb.)!
               
          • Ellenőrizze az ATM-et:
            • Keresse meg az ATM-en a bankkártyáját kibocsátó cég (Visa, MasterCard) logóját. Ha nem találja, ne kezdjen hozzá a tranzakcióhoz!
            • Győződjön meg róla, hogy az ATM-et nem rongálták meg, illetve nem próbálták meg átalakítani!
            • Ellenőrizze, hogy a kijelzőn nem jelenik-e meg hibaüzenet!
            • Ha az automata ki- és befizetőnyílásainál ragasztás, átalakítás nyomait látja, ne használja a berendezést! Ha az ATM UniCredit bankfiókhoz kapcsolódik, kérje az ott dolgozók segítségét! Más esetben, kérjük, hogy hívja az ATM-en található ügyfélszolgálati telefonszámot!

          • Tranzakció közben:
            • PIN-kód vagy egyéb azonosító megadásakor ügyeljen arra, hogy azt más ne láthassa!
            • Idegen segítségét soha ne fogadja el!
            • Még véletlenül se adja ki kezéből bankkártyáját, mobiltelefonját vagy pénzét!
            • Ne árulja el PIN-kódjait, egyéb azonosítóit! A kártya és a PIN-kód átadását kollégáink sosem kérik Öntől! Ne dőljön be a csalóknak!
            • Próbáljon gyorsan végezni a megkezdett tranzakcióval!  
            • Mindig legyen figyelemmel a berendezés képernyőjén megjelenő utasításokra, kövesse azokat. Ha a megjelenő utasításokra 30 másodpercen belül nem reagál, akkor az ATM megszakítja a folyamatot. Ha a megjelenő figyelmeztetésre sem reagál, az ATM bevonja a bankkártyáját. Amennyiben ez megtörténik, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot +36-1/20/30/70-325-32-00(+36 1/20/30/70 325 3200) vagy keresse fel valamelyik bankfiókunkat.
          Készpénzfelvétel bankkártyával UniCredit ATM-en

          A bankkártyás pénzfelvételhez szüksége lesz a kártyájára vagy új ATM készülékek esetén a mobil készülékére, amire digitalizálta a bankkártyáját, és az ahhoz tartozó PIN-kódra. PIN-kódját kezelje bizalmasan! Ha nem jut eszébe a PIN-kód, a mobilalkalmazási szolgáltatásban [UniCredit mBanking] biztonságosan megnézheti.

          A készpénzfelvétel menete UniCredit ATM-en

          1.       lépés:
          a)  Helyezze a bankkártyáját a bankkártya nyílásba,

          b)  vagy érintse azt a bankkártyaolvasóhoz (új ATM készülékek esetén),

          c)  vagy mobil készüléke segítségével érintse digitalizált kártyáját a bankkártya olvasóhoz (új ATM készülékek esetén).
          Azt, hogy hova kell helyeznie a kártyát, egyértelműen jelöljük az ATM-en. Amennyiben bankkártya vagy mobil készülék érintésével szeretne készpénzt felvenni, abban az esetben akkor sikeres az azonosítás, ha a kártyaolvasó alatt található jel mellett világító 1 db LED mellett mind a 4 további LED felvillan.
          Amennyiben a képernyőn az az üzenet jelenik meg, hogy „Kártya olvasási hiba, kérjük, próbálja meg újra!”, akkor várjon az újabb kisérlettel addig, amíg a monitoron visszaáll az alapképernyő. A bankkártyát vagy mobil készüléket tartsa mozdulatlanul a kártyaolvasóhoz, amíg a 4 LED fel nem villan.

          2.    lépés: válasszon nyelvet.

          3.    lépés: adja meg bankkártyája PIN-kódját.

          4.    lépés: az ATM képernyőjén megjelenő utasításnak megfelelően válassza ki a készpénzfelvétel menüpontot. (Eldöntheti, hogy kér-e bizonylatot vagy sem.)

          5.    lépés: válassza ki a felvenni kívánt összeget a listából. A felajánlott összegek: 5.000, 9.000, 15.000, 19.000, 50.000, 75.000 és 100.000 Ft. Ebből az első 4 a bal oldali funkció billentyűkön, a 3 nagyobb összeg a jobb oldali funkcióbillentyűkön található. A jobb oldali 4. funkcióbillentyű a „Más összeg” gomb. Csak olyan összeget adhat meg, ami 1000-rel osztható. (Az ATM 1000, 5000, 10 000, és 20 000 forintos bankjegyeket tud kiadni. Új típusú, érintőképernyős ATM berendezéseken funkcióbillentyűk helyett a képernyőn látható, megfelelő szövegmezőt kell megérinteni. Amennyiben valamely címlet technikai okok miatt nem adható ki, akkor a kiadható legkisebb, illetve legnagyobb összeg is változhat.)

          6.    lépés: az összeg megadása után várjon, amíg az ATM visszaadja bankkártyáját.

          7.    lépés: miután elvette a bankkártyáját, az ATM kiadja a felvenni kívánt összeget. Ha elvette a készpénzt, Önnek nincs több tennivalója. Ha kért bizonylatot, akkor azt is vegye el, ne hagyja a gépben.

           

          FONTOS TUDNIVALÓK:

          • Ön a felvenni kívánt összeg megadásáig bármikor megszakíthatja a készpénzfelvételi folyamatot az ATM-en lévő TÖRLÉS gomb használatával.
          • Ha a tranzakció során a gép azt jelzi, hogy a kártyáját nem fogadja el, a kártya megsérült, vagy az ATM nem adja ki kártyáját, hívja az ügyfélszolgálatot (+36-1/20/30/70-325-32-00). Bankfióki ATM esetén kérheti a banki ügyintézők segítségét is.
          • A bankkártyával az Ön által korábban (bankfiókban vagy elektronikus banki csatornán) megadott ATM-készpénzfelvételi limitnek megfelelő összeghatárig vehet fel készpénzt. A készpénzfelvételi limitet bankfiókban vagy elektronikus banki csatornán módosíthatja.
          • Az ATM-ből egy tranzakcióban felvehető legmagasabb összeg 1.000.000 forint. (Az ATM egyszerre 50 darab bankjegyet tud kiadni.) Amennyiben okostelefonjára vagy okosórájára digitalizált bankkártyáját használja, abban az esetben az egy tranzakcióban felvehető maximális összeg biztonsági okok miatt 250 000 Ft.
          • Az adott pillanatban felvehető maximális összeg mindig a gépben pillanatnyilag rendelkezésre álló legmagasabb címlet értékétől is függ. (Pl.: ha nem áll rendelkezésre az ügyfél által használt régi típusú, nyomógombos ATM-ben 20 000 forintos bankjegy, akkor a legmagasabb felvehető összeg azon a készüléken 500 000 forint. Továbbá: nem vehető fel 999 000 forint sem, hiszen ahhoz 55 bankjegyet kellene az ATM-nek kiadnia.)
          • A technikailag felvehető legkisebb összeg 1000 forint. Ha ennél alacsonyabb ATM-készpénzfelvételi limitet adott meg, Ön nem tud az ATM-ből készpénzt felvenni.
          • Amennyiben a számlán nem áll rendelkezésre 1000 forintnál nagyobb összeg, akkor sem tud ATM-ből készpénzt felvenni.
          • Az ATM 1000, 5000, 10 000, és 20 000 forintos bankjegyeket tud kiadni. Amennyiben valamely címlet technikai okok miatt nem adható ki, akkor a kiadható legkisebb, illetve legnagyobb összeg is változhat.)
          • A Bank nem garantálja, hogy a kártyához beállított napi limit bármikor egy tranzakcióban vagy egy ATM-ből felvehető.
          • Amennyiben az ATM nem ad ki pénzt, vagy a kiadott összeget visszahúzza teljesen vagy részben, kérjük, hívja az az ügyfélszolgálatot (+36-1/20/30/70-325-32-00).
          • Az ATM-eket vakok és gyengénlátók is biztonsággal használhatják, mert 3,5 mm-es jack fülhallgató-csatlakozóval és szövegfelolvasó szoftverrel vannak ellátva.
          A hazai bankkártyás készpénzfelvétel díja
          • Jogszabály alapján legfeljebb havonta kétszer, az adott naptári hónap első két készpénzfelvételének alkalmával, összesen 150 ezer forintig az ügyfelek díjmentesen vehetnek fel készpénzt egy erre a célra kijelölt bankszámlájukról.
          • Ez a lehetőség nem automatikus, nyilatkozatban kell kérni a banktól. A nyilatkozat bankfiókban és internetbanki szolgáltatásban is beadható.
          • Az így biztosított ingyenes lehetőséggel bármelyik bank Magyarországon található automatájából lehet készpénzt felvenni – legfeljebb havi két alkalommal, összesen 150 ezer forintig. A készpénzfelvételek egyéb díjait a számlacsomaghoz tartozó kondíciós lista tartalmazza.
          Készpénzfelvétel bankkártyával nem UniCredit ATM használatával és külföldön
          • Bankkártyájával Ön nem csak UniCredit ATM-ből vehet fel készpénzt, hanem más bank ATM-jeit is használhatja, amennyiben kártyáját elfogadja az adott berendezés.
          • A más bank által üzemeltetett ATM-en Önnek a kártyáján látható logót kell keresnie (MasterCard, Visa vagy Maestro).
          • Ha másik bank ATM berendezését használja, kérjük, hogy az automatát üzemeltető banknál tájékozódjon a berendezés használatának módjáról.
          • Amennyiben hibát észlel egy másik bank ATM-ének használata során, kérjük az ATM-en lévő telefonszámot hívja!
          • Ha viszont a kártyás tranzakcióval adódik problémája, az UniCredit Bank ügyfélszolgálatát hívja (+36-1/20/30/70-325-32-00). Kérjük, ugyanígy járjon el külföldi ATM használata során is.
          Készpénzfelvétel bankkártya nélkül, UniCredit ATM-ből

          Bankunknál ezt kétféleképpen teheti meg.

          1.    Amennyiben digitalizálta a bankkártyáját okostelefonjára vagy okosórájára és új ATM készüléket használ, abban az esetben érintse mobil készülékét a bankkártya olvasóhoz és hajtsa végre a kézpénzfelvételt, úgy, mintha bankkártyával tenné. Ebben az esetben az egy tranzakcióban felvehető maximális összeg biztonsági okok miatt 250 000 Ft.

          2.    A mobilalkalmazási szolgáltatás mCash funkciójának használatával akkor is készpénzhez juthat UniCredit ATM-ből, ha nincs bankkártyája. Ez esetben mobiltelefonjára, és az aktivált mobilalkalmazási szolgáltatásra [UniCredit mBanking] lesz szüksége.
           

          Az mCash készpénzfelvétel menete

          1.    lépés: lépjen be a mobilalkalmazási szolgáltatásba, és válassza ki azt a számlát, amelyikről készpénzt szeretne felvenni (kattintson az egyenlegre). A megjelenő oldalon keresse az mCash-ikont és kattintson rá.

          2.    Válasszon az előre megadott összegek közül, vagy adjon meg egy egyedileg egy összeget. (A felvehető legmagasabb összeg 150.000 forint/nap, Az ATM 1000, 5000, 10 000, és 20 000 forintos címletű bankjegyeket tud kiadni. Egyedileg csak olyan összeget adhat meg, ami 1000-rel osztható.)

          3.    Nyomja meg készülékén a KÓD GENERÁLÁSA feliratú gombot.

          4.    lépés: az ATM-en válassza ki a START MCASH lehetőséget.

          5.    Lépés: válasszon nyelvet.

          6.    lépés: a mobilkészülékén generált kódot írja be a megfelelő helyre az ATM-en.

          7.    lépés: az ATM kiadja a felvenni kívánt összeget. Ha elvette a készpénzt, Önnek nincs több tennivalója.


          FONTOS TUDNIVALÓK

          • Az mCash szolgáltatás csak magyarországi UniCredit ATM-ekkel használható.
          • Az mCash funkcióval generált kód öt percig érvényes, és bármikor érvényteleníthető.
          • Amennyiben valamely címlet technikai okok miatt nem adható ki, akkor a kiadható legkisebb, illetve legnagyobb összeg is változhat.)
          • Amennyiben az ATM nem ad ki pénzt, vagy a kiadott összeget visszahúzza teljesen vagy részben, kérjük, hívja az az ügyfélszolgálatot (+36 1/20/30/70 325 3200).
          • Az ATM-eket vakok és gyengénlátók is biztonsággal használhatják, mert fülhallgató-csatlakozóval és szövegfelolvasó szoftverrel vannak ellátva.


          A mobilalkalmazási szolgáltatás és az mCash díjait a számlacsomaghoz tartozó kondíciós lista, illetve az elektronikus szolgáltatások kondíciós listája tartalmazza.

          Készpénzbefizetés UniCredit ATM-en keresztül

          Az ATM-en befizetett összeg a befizetést követően felhasználhatóvá válik:

          • A munkanapokon 18:00 óráig történő befizetés azonnali jóváírással történik.
          • A 18:00 óra után, illetve munkaszüneti napon befizetett összeg úgynevezett pozitív foglalásba kerül, azaz az ügyfél felhasználhatja az összeget, a könyvelés viszont a következő banki napon történik meg.


          Hogyan fizethet be?

          1.    lépés: helyezze a bankkártyáját a nyílásba vagy érintse a bankkártyáját a kártyaolvasóhoz (új ATM készülékek esetén). Azt, hogy hova kell helyeznie a kártyát, egyértelműen jelöljük az ATM-en.

          2.    lépés: válasszon nyelvet.

          3.    lépés: adja meg bankkártyája PIN-kódját.

          4.    lépés: az ATM képernyőjén megjelenő utasításnak megfelelően válassza ki a készpénzbefizetés menüpontot.

          5.    lépés: helyezze be a bankjegyet a megfelelő nyílásba. Azt, hogy hova kell helyeznie a bankjegyet, egyértelműen jelöljük az ATM-en.

          6.    lépés: az ATM a befizetett bankjegyek valódiságának vizsgálata után jelzi a befizetett összeget, valamint részletezi a behelyezett bankjegyek címleteit és darabszámait, illetve az esetlegesen hamis-gyanúsnak ítélt bankjegyekről is tájékoztatást ad. Az ATM-en el kell döntenie, hogy a befizetésre ajánlott összeget elfogadja-e vagy sem az IGEN vagy NEM lehetőség kiválasztásával (funkciógomb/érintőképernyő segítségével).


          MEGJEGYZÉS
          : ha a NEM lehetőséget gombot választja, azzal megszakítja a befizetést, az ATM pedig visszaadja azokat a bankjegyeket, amelyek a Magyar Nemzeti Bank (MNB) bankjegy-visszaforgatási követelményeinek megfelelnek. Ha nem kapott vissza minden behelyezett bankjegyet, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatot +36-1/20/30/70-325-32-00(+36 1/20/30/70 325 3200) vagy keresse fel valamelyik bankfiókunkat.


          Egyéb tudnivalók:

          • A régi típusú, nyomógombos automata egyszerre legfeljebb 50 darab bankjegyet tud befogadni, az új, érintőképernyős készülék 200 darabot.
          • A régi típusú, nyomógombos készülékeken a sikeres tranzakcióhoz a forint bankjegyeket széthajtva, rövidebb oldalával előre, kötegbe rendezve helyezze a nyílásba! Ügyeljen arra, hogy csak forintot helyezzen a nyílásba!
          • Az új típusú, érintőképernyős készülékeken a sikeres tranzakcióhoz a forint bankjegyeket széthajtva, hosszabb oldalával előre, kötegbe rendezve helyezze a nyílásba! Ügyeljen arra, hogy csak forintot helyezzen a nyílásba!
          • Szakadt, koszos, gyűrött, ragasztott, visszahajtott végű, félbehajtott bankjegyek, valamint a bankjegyek között maradt papírdarabok, idegen tárgyak (pl.: gémkapocs, gumi, pénzcsipesz) elakadást okoznak, elmarad a befizetés jóváírása, a már behelyezett bankjegyek az ATM-ben maradnak, illetve további befizetés a hiba elhárításáig lehetetlenné válik.


          A befizetés díja:

          • A szolgáltatáshoz kapcsolódó díjakat a számlacsomaghoz tartozó kondíciós lista, illetve az elektronikus szolgáltatások kondíciós listája tartalmazza.


          7.    lépés: amennyiben elfogadja az összeget, akkor az ATM jelzi a befizetés elfogadását és visszaadja a bankkártyáját. A bankkártya elvétele után Önnek nincs több teendője.

          Az ATM-eken keresztül elvégezhető egyéb szolgáltatások:
          • számlaegyenleg-lekérdezés,
          • mobiltelefon feltöltés,
          • Bankkártya aktiválása,
          • PIN-kód módosítás (a fizikai bankkártya bankkártyaolvasóba történő behelyezésével).

          Az egyes szolgáltatásokhoz kapcsolódó díjakat a számlacsomaghoz tartozó kondíciós lista, illetve az elektronikus szolgáltatások kondíciós listája tartalmazza.

          Gyakran Ismételt Kérdések
          • Mennyi idő alatt kell elvennem a bankkártyát
            • A kártya elvételére 30 másodperc áll rendelkezésére.
               
          • Mennyi idő alatt kell elvenni a készpénzt
            • A készpénz elvételére 30 másodperc áll rendelkezésére.
               
          • Mennyi bankjegyet lehet egyszere felvenni
            • Régi típusú, nyomógombos ATM-készülékeken egyszerre 50 darab bankjegy felvételére van lehetősége.
               
          • Mennyi bankjegyet lehet egyszerre befizetni?
            • Régi típusú, nyomógombos ATM-készülékeken egyszerre 50 darab bankjegy befizetésére van lehetősége. Új típusú, érintőképernyős készülékeken egyszerre 200 bankjegyet fizethet be.
               
          • Mire kell odafigyelni készpénz befizetésnél?
            • A sikeres tranzakcióhoz a forint bankjegyeket széthajtva, régi készülékek esetében rövidebb oldalával, új készülékek esetén hosszabb oldalával előre kötegbe rendezve helyezze a nyílásba! Ügyeljen arra, hogy csak forintot helyezzen a nyílásba!
            • Szakadt, koszos, gyűrött, ragasztott, visszahajtott végű, félbehajtott bankjegyek, valamint a bankjegyek között maradt papírdarabok, idegen tárgyak (pl.: gémkapocs, gumi, pénzcsipesz) elakadást okoznak, elmarad a befizetés jóváírása, a már behelyezett bankjegyek az ATM-ben maradnak, illetve további befizetés a hiba elhárításáig lehetetlenné válik.
          • Mit tegyek, ha elnyelte az ATM a kártyám?
            • Hívja az ATM-en található telefonszámot a reklamáció mielőbbi rögzítése érdekében. Ha UniCredit ATM-et használ, hívja az ügyfélszolgálatot a +36-1/20/30/70-325-32-00-es telefonszámon. Ha nem UniCredit-es automatát használ, hívja az ATM-en feltüntetett telefonszámot vagy az UniCredit Bank ügyfélszolgálatát (+36-1/20/30/70-325-32-00).
               
          • Nem adta ki a pénzt az ATM, de a számlámról levonta, mit tegyek?
            • Hívja az ATM-en található telefonszámot a reklamáció mielőbbi rögzítése érdekében. Ha UniCredit ATM-et használ, hívja az ügyfélszolgálatot a +36-1/20/30/70-325-32-00-es telefonszámon. Ha nem UniCredit-es automatát használ, hívja az ATM-en feltüntetett telefonszámot vagy az UniCredit Bank ügyfélszolgálatát (+36-1/20/30/70-325-32-00).
               
          • Mi fog történni, mikor kapom vissza a pénzt?
            • Az ilyen esetek kivizsgálása a jogszabályi keretek között történik. Amennyiben jogos a követelése, a kivizsgálást követően írjuk jóvá az összeget a számláján. A vizsgálat eredményéről tájékoztatást küldünk.
               
          • Befizettem az ATM-be, de kisebb összeget mutat az egyenlegem, mi a teendő?
            • Hívja az ügyfélszolgálatot a +36-1/20/30/70-325-32-00-es telefonszámon.
               
          • Mi fog történni, mikor írják jóvá számlámon a hiányzó összeget?
            • Az ilyen esetek kivizsgálása a jogszabályi keretek között történik. Amennyiben jogos a követelése, a kivizsgálást követően írjuk jóvá az összeget a számláján. A vizsgálat eredményéről tájékoztatást küldünk.
          • Hibaüzenetet írt ki az ATM, de nem tudom mi a probléma, mi a teendő?
            • Javasoljuk, hogy ne kezdje el használni az ATM-et, illetve, ha lehet, szakítsa meg a tranzakciót a TÖRLÉS gomb használatával. Ha a tranzakciót már elkezdte, és az ATM nem adja vissza a kártyáját, hívja az ATM-en található telefonszámot a reklamáció mielőbbi rögzítése érdekében. Ha UniCredit ATM-et használ, hívja az ügyfélszolgálatot a +36-1/20/30/70-325-32-00-es telefonszámon. Ha nem UniCredit-es automatát használ, hívja az ATM-en feltüntetett telefonszámot vagy az UniCredit Bank ügyfélszolgálatát (+36-1/20/30/70-325-32-00).
          RÓLUNK
          • Rólunk
          • +36 1 325 3200
           
          • Hírek
          • Pénzügyi információk
          • IBOR’s Reform
          • Kondíciós listák és hirdetmények
          • Üzletszabályzatok és házirend
          • Függő ügynökök listája
           
          • Felelős hitelezés
          • Törlesztési nehézségek
          • Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ
          • Elszámolási és forintosítási információk
          • Fizetési számlaváltás
           
          • Fiók és ATM kereső
          • Árfolyamok
          • Panaszkezelés, Etikai Forródrót
          • MiFID információk
          • Hasznos információk új ügyfeleink részére
           
          • Sajtóközlemények
          • Elismeréseink
          • Hírlevelek
          • Kapcsolat
          • Karrier

          • Fiók és ATM kereső
          • Kapcsolat
          • Árfolyamok
          • Jogi nyilatkozat
          • Adatkezelési tájékoztató a weboldal látogatóinak
          UniCredit Bank © 2015-2021
          1054 Budapest Szabadság tér 5-6.
          UniCredit Bank logó, ugrás a főoldalra
          Spinning wheel animation

          Loading

          UniCredit Logo