Back to top

Elektronikus bankolás

Rugalmasan szeretné kezelni pénzügyeit a nap bármely órájában? Elektronikus szolgáltatásaink használatával interneten keresztül, és okostelefonon is könnyedén intézheti pénzügyeit bármikor, bárhonnan.

Az mBanking Business szolgáltatás fiókban történt szerződéskötést követően aktiválható a kisvállalati ügyfelek és kollégáik számára.

Ujjlenyomat-olvasásra és arcfelismerésre alkalmas készülékeken biometrikus azonosítással gyorsabban jelentkezhet be a szolgáltatásba, illetve hitelesítheti a tranzakciókat.


Az UniCredit mBanking Business funkciói:

  • Funkciók használata jogosultsági szintek alapján
  • Későbbi és többes aláírási lehetőség
  • Átutalás és saját számlák közti átvezetés, akár devizakonverzióval
  • Betéti kártya aktiválása
  • Betéti kártya ideiglenes felfüggesztése és feloldás
  • Betéti kártya limiteinek módosítása
  • Egyenlegek és megtakarítások státuszának ellenőrzése
  • Másodlagos azonosítók regisztrálása, módosítása és törlése
  • Belépés és tranzakciók hitelesítése ujjlenyomattal és arcfelismeréssel
  • Állandó átutalási megbízások kezelése (új és meglévő)
  • Csoportos beszedési felhatalmazások rögzítése, meglévő megbízások módosítása és törlése
  • SEPA-utalások kezdeményezése
  • Csekkbefizetés
  • Betétlekötés
  • Havi számlakivonatok megtekintése
  • Bankkártya PIN-kódjának megtekintése


Egyéb funkciók:

  • Árfolyamok

 

Mennyi a szolgáltatás díja?


Egyszeri belépési díj

Díjmentes. (A normál díj 2074 Ft, melyet a Bank akciós** jelleggel nem számít fel.)
 

Szolgáltatási díj

Díjmentes. (A normál díj 696 Ft / hó melyet a Bank akciós** jelleggel nem számít fel.)
 

** Az akció 2026.02.28-ig érvényes


Alkalmazás letöltése



Hogyan aktiválhatja?

mBanking Business szolgáltatást csak bankfiókban megkötött szerződés után, az ott kapott Digitáis user ID-val és a hozzá tartozó aktiváló kóddal lehet aktiválni.

Aktiválás:

  • Töltse le az UniCredit mBanking Business mobilalkalmazást, majd klikkeljen az „mBanking aktiválása” gombra. Aktiváló kódot bankfiókban vagy – amennyiben már van szerződése – a megfelelő azonosítás után a Telefonbankon keresztül is kérhet a +36 (1/20/30/70) 325 3200-ás telefonszámon, a hét minden napján 8:00 és 18:00 óra között.
  • A Digitális user ID-val való aktiválás opció elindítása utáni első lépésnél adja meg Digitális user ID-ját.
  • Ha felvette a kapcsolatot valamelyik kollégánkkal és ezáltal létrehoztak Önnek egy új aktiváló kódot, akkor az oldalról való továbblépés után SMS-ben fogja megkapni azt. Androidos készüléknél az alkalmazás automatikusan be fogja olvasni az aktiváló kódot, ha az SMS megérkezésének pillanatában még a Visszaszámláló oldalon tartózkodik.  iOS operációs rendszerű készülékeken az aktiváló kód kattintható az SMS-ben, így nincs szüksége annak manuális beírására.  Az SMS-ben elküldött aktiváló kódok a küldéstől számított 3 napig érvényesek. Ha az aktiválás 3 napon belül nem történik meg, új kód igénylése szükséges, de a Bank az első aktiváló kód megküldését követően legfeljebb 3 alkalommal az adott felhasználó kérése nélkül is újraküldi az aktiváló kódot.

 

Biztonsági beállítások

  • Az Ön adatainak biztonsága érdekében szükséges rögzítenie egy legalább 6, legfeljebb 16 számjegyből álló PIN-kódot, de emellett arra alkalmas készülékeken beállíthat biometrikus azonosítót is.
  • A továbbiakban csak ezen azonosítók egyikét (PIN-kód, ujjlenyomat, arcfelismerés) használva tud majd belépni a szolgáltatásba, vagy tudja jóváhagyni tranzakcióit.
  • A PIN-kód nem állhat egymást követő, növekvő sorrendbe helyezett számjegyekből (pl.: 123456), egymást követő azonos számjegypárokból (pl.: 112233), és nem lehet benne 4 azonos számjegy egymás után (pl.: 111123).

További, pénzügyi adatainak biztonságáról szóló tippjeinket itt találja.

 

Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Navigátor elnevezésű fogyasztóvédelmi weboldalán is tájékozódhat a digitális bankolással kapcsolatos tudnivalókról.

Arra alkalmas, megfelelő tanúsítványokkal rendelkező hardverrel ellátott készülékeken a Felhasználó saját felelősségére engedélyezheti, hogy a Felhasználó azonosítása bejelentkezéskor a mobileszköz által elvégzett ujjlenyomat-azonosítással vagy arcfelismeréssel történjen. Androidos készülékeken a legalább CLASS3 szintű tanúsítvánnyal rendelkező eszközök felelnek meg a biztonsági követelményeknek. Az Android operációs rendszerhez kapcsolódó tanúsítványokról az Android weboldalán* olvashat részletesebben. Az iOS-es készülékeken a Secure Enclave környezetben tárolt biometrikus adatok felelnek meg a biztonsági követelményeknek. Az iOS operációs rendszerhez kapcsolódó tanúsítványokról az Apple weboldalán** olvashat részletesebben. A továbbiakban csak a beállított azonosítási módok egyikét (PIN-kód, ujjlenyomat, arcfelismerés) használva tud majd belépni a szolgáltatásba, vagy tudja jóváhagyni tranzakcióit.

 

Kapcsolódó dokumentumok:

 

A jelen tájékoztatás nem teljes körű, és nem minősül szerződéses ajánlattételnek. A szolgáltatásra vonatkozó feltételek és kondíciók a bank üzletszabályzataibanhirdetményeiben és kondíciós listáiban találhatók, amelyek elérhetők bármely bankfiókunkban. A bank a kondíciók változtatásának jogát fenntartja.

 

Vértezze fel magát a kibercsalásokkal szemben, látogasson el a KiberPajzs honlapra!

SPECTRANET INTERNET BANKING

 

SpectraNet Internet Banking szolgáltatásunkkal könnyen indíthat utalásokat, megnézheti a számlaegyenlegét – tehát úgy bankolhat, ahogy az Önnek a legkényelmesebb.

  • Egyszerűen és hatékonyan intézheti vállalkozása ügyeit online az otthonából, irodájából, belföldi vagy külföldi üzleti útjáról, valamint
  • a papír alapú utaláshoz képest kedvezőbb díjakkal utalhat.

 

További részletek

Token használati útmutató

 

Vértezze fel magát a kibercsalásokkal szemben, látogasson el a KiberPajzs honlapra!

SPECTRA, SPECTRALIGHT

 

Intézze telepített Spectra és Spectra Light programjaink segítségével egyszerűen, gyorsan és biztonságosan vállalkozása pénzügyeit! Irodájából (vagy otthonából) – a bank nyitvatartási idejétől függetlenül – éjjel-nappal

  • adhat megbízásokat a banknak,
  • rendelkezhet a számlái felett, vagy 
  • kaphat információt a számlájáról.

 

További részletek

 

Vértezze fel magát a kibercsalásokkal szemben, látogasson el a KiberPajzs honlapra!

ViCA (Virtuális Chipkártya Alkalmazás)

 

Az UniCredit Bank ügyfeleinek is elérhető a ViCA (Virtuális Chipkártya Alkalmazás), amely egy kényelmes, egyszerűen használható, az új biztonsági előírásoknak megfelelő szoftveres hitelesítési eszköz. Ezt a Spectra/SpectraNet rendszerbe történő bejelentkezéshez és a megbízások aláíráshoz használhatja a jelenlegi hitelesítési módok (így pl. mToken) helyett.

  • Az alkalmazást Android és IOS operációs rendszerű mobil készülékekre valamint Windows operációs rendszerű számítógépekre telepítheti
  • A ViCA alkalmazás letölthető közvetlenül az alkalmazásboltokból (Google Play, App Store, Windows 10 Microsoft Store), vagy a alábbi elérési útvonalakon
  • A ViCA alkalmazás működéséről alább, illetve az alkalmazáson belüli Súgóban talál részletes leírást

Ha kérdése merül fel, kérjük, keresse banki tanácsadóját vagy forduljon bankunk telefonos ügyfélszolgálatához a (+36  1/20/30/70) 325 3200 telefonszámon, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

A ViCA alkalmazás letölthető

 

Vértezze fel magát a kibercsalásokkal szemben, látogasson el a KiberPajzs honlapra!

EFER átutalás

 

Kevesebb tranzakcióval, egyszerűbben intézi cége átutalásait például a NAV-nak, ha él az EFER (Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer) nyújtotta előnyökkel.

További részletekért kattintson!

 

Vértezze fel magát a kibercsalásokkal szemben, látogasson el a KiberPajzs honlapra!

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo