- 1 db forint pénzforgalmi bankszámlát;
- az elsőként igényelt bankkártyát 50%-os kibocsátói és tagsági díjkedvezménnyel (Mastercard® Business vagy Visa Business bankkártya, illetve Mastercard® Business Gold vagy Visa Business Gold bankkártya esetén), vagy kibocsátói és tagsági díjmentesen igényelhet elsőként Corporate Maestro® nemzetközi bankkártyát;
- igénylés esetén Telefonbank szolgáltatást;
- valamint átutalási jutalék díjmentességet élvez az első 15 forintszámla terhére tett átutalása, amelyet bankon belülre vagy más belföldi bankhoz indít elektronikusan; ezek lehetnek eseti és állandó megbízások is.
A díjkedvezményt, valamint a díj- és jutalékmentességet a visszavonásig tartó akciónk keretében nyújtjuk. Külön feltételek mellett, díj ellenében igénybe veheti az Internetbank szolgáltatásunkat is, amelyek segítségével a világ számos pontjáról kényelmesen és egyszerűen intézheti napi pénzügyeit.
Kérjük, a további részletekért forduljon a fiókokban munkatársainkhoz, vagy hívjon fel minket!
Asszisztencia szolgáltatás is jár az Exkluzív Gold számlacsomaghoz!
Exkluzív ügyfeleknek exkluzív szolgáltatások: szakszerű segítség a nap 24 órájában. Vállalati számlacsomagja mellé asszisztencia szolgáltatásokat is biztosítunk, amelyeket Ön és cége automatikusan és díjmentesen vehet igénybe. Szerződött partnerünk, az Europ Assistance Magyarország révén a nehéz helyzetekben szakértő, megbízható segítséget vehet igénybe a nap 24 órájában.
Milyen szolgáltatások tartoznak az Exkluzív Gold számlacsomaghoz?
- Gépjármű asszisztencia:
- Helyszíni segélyszolgálat küldése, szállítás autómentővel: Magyarországon és az Európai Unión belül cége maximum 2 gépjárművéhez1 autómentőt küldenek a lehető legrövidebb időn belül, de maximum 4 órán belül.
- Ha az autó nem javítható a helyszínen, akkor a legközelebbi szervizbe szállítják. A szerviz hibájából történő minimum 8 óra várakozás esetén a szervizbe való elszállításig tárolás Magyarországon.
- Cseregépjármű biztosítása 1 napra.
- IT asszisztencia:
- Távsegítség nyújtása (software-hibák azonosítása, segítség az elhárításban, software-, hardware-beállításokban való segítségnyújtás) havi egy alkalommal.
- Ha a távsegítség nem vezetett eredményre, kapcsolatfelvétel a szakszervizzel, időpontfoglalás havonta egyszer.
- Jogi asszisztencia:
- Általános jogi vagy közigazgatási információk nyújtása.
- Telefonos jogi szaktanácsadási lehetőség negyedévente egyszer, legfeljebb 30 percben.
- Egészségügyi asszisztencia:
- Telefonos orvosi tanácsadás havi egy alkalommal.
- Gyógyszerrel kapcsolatos segítségnyújtás és tanácsadás havi egy alkalommal.
- Tájékoztatás az orvosi, gyógyszertári ügyeletekről.
- Információk egészségügyi intézmények elérhetőségéről Magyarországon és az Európai Unión belül.
Hogyan veheti igénybe ezeket a szolgáltatásokat?
Hívja egyszerűen az Europ Assistance Magyarország ügyfélszolgálatát a 06 1 236 75 32 számon, és adja meg vállalkozása banki ügyfélszámát.
A fenti szolgáltatásokat Exkluzív számlacsomag-tulajdonosként veheti igénybe, a bank további feltételeket nem támaszt. Az egyes asszisztencia-szolgáltatásokra vonatkozó pontos feltételekről az Ügyfél-tájékoztató és a biztosítási feltételek adnak további eligazítást.
Kérjük, a további részletekért forduljon a fiókokban munkatársainkhoz, vagy hívjon fel minket!