Telefonos banki szolgáltatás [UniCredit Telefonbank]

 

Intézze banki ügyeit gyorsan és kényelmesen [UniCredit Telefonbankon] keresztül. Nem kell a bankfiókok nyitvatartási idejéhez alkalmazkodnia vagy sorban állnia, hiszen telefonon akár otthonról vagy útközben is igénybe veheti széles körű banki szolgáltatásunkat. Választhat, hogy bankügyeit az automata rendszeren keresztül bonyolítja, vagy munkatársunk segítségét kéri.

 

Az [UniCredit Telefonbankot] az alábbi telefonszámon érheti el:

+36 (1/20/30/70) 325 3200

AZ [UNICREDIT TELEFONBANK] SZOLGÁLTATÁS ELŐNYEI

 

ELÉRHETŐ

  • a hét minden napján, a nap 24 órájában hívható.

GYORS ÜGYINTÉZÉS

  • szinte az összes banki ügyét  kényelmesen elintézheti telefonon,

KEDVEZŐ

  • tranzakcióit a fióki megbízások díjainál kedvezőbben intézheti, így még pénzt is megtakaríthat,

BIZTONSÁGOS

  • biztonságos, hiszen azonosítás is szükséges a használatához.

MILYEN SZOLGÁLTATÁSOKAT VEHET IGÉNYBE AZ [UNICREDIT TELEFONBANKON] KERESZTÜL?

  • számlaegyenleg, számlatörténet lekérdezése,
  • számlaműveletek (forintátutalás, átutalás euróban és egyéb devizában [átutalás egyéb devizában (bankon belül/kívül)], betétkezelés stb.).
  • kártvaműveletek: aktiválás, limitmódosítás, letiltás,
  • hiteltanácsadás.
  • értékpapír-tranzakciók (pl. befektetési alapok forgalmazása, tőzsdei értékpapírok eladása/vétele),
  • Internetbanki szolgáltatások [UniCredit eBanking] és a bankkártya ügyfélszolgálat,
  • általános információ nyújtása.

HOGYAN HASZNÁLHATJA [UNICREDIT TELEFONBANK] SZOLGÁLTATÁSUNKAT?

  • hívja a +36 (1/20/30/70) 325 3200-as telefonszámot
  • az ügyintézéshez első lépésként azonosítás szükséges: ehhez az [UniCredit Telefonbank] felhasználói azonosítóját és a hozzá tartozó titkos PIN kódot használja
  • először adja meg az [UniCredit Telefonbankos] felhasználói azonosítóját, amelyet a PIN boríték külsö részén talál (vagy az [UniCredit Telefonbank] szerződésén)
  • ezt követően a rendszerünk négyjegyű [UniCredit Telefonbank] PIN kódját kéri, amelyet zárt borítékban adtunk át Önnek
  • sikeres azonosítás után megkezdheti az ügyintézést

Az ön kényelme és a gyors ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy mindig a fentiek szerint járjon el, mert így munkatársunk azonnal látja az Ön szükséges adatait és hatékonyabban tud segítséget nyújtani.

A biztonságról…

A visszaélések elkerülése érdekében az [UniCredit Telefonbankon] keresztül a legtöbb műveletet csak felhasználói azonosítója és Telefonbank PIN kódja megadásával történő azonosítás után végezheti. Ez alól csak a bankkártya letiltása a kivétel, amit személyes adatai megadása után is megtehet. Emellett az [UniCredit Telefonbankon] keresztül történő tranzakciókhoz meghatározhat napi és tranzakciós limiteket is, ehhez fáradjon be valamelyik bankfiókunkba és kérje tanácsadónk segítségét.

  • Az [UniCredit Telefonbank] felhasználói azonosító az automata rendszerbe való belépéskor szükséges, minimum 5, maximum 8 számjegyből álló, számsor, nem titkos kód. Ezt megtalálja az [UniCredit Telefonbank] szerződésén, amelyet munkatársunk adott át Önnek a szerződés megkötésekor vagy az [UniCredit Telefonbank] PIN kódot tartalmazó boríték bal oldalán.
  • Telefonbank PIN-kód - 4 számjegyből álló, szigorúan titkos szám, amely a tranzakciók hitelesítéséhez szükséges, és a Számlatulajdonos vagy a számla felett rendelkezésre jogosult személy azonosítását szolgálja. Az [UniCredit Telefonbank] PIN kódját zárt postai borítékban kapta meg, és ez a kód nem egyezik meg bankkártyája PIN kódjával. Az [UniCredit Telefonbank] PIN kódot igény esetén szabadon megváltoztathatja, ehhez telefonos rendszerünkben nyomja meg a # gombot vagy kérje az [UniCredit Telefonbankos] kollégáink segítségét.

HOGYAN IGÉNYELHETI [UNICREDIT TELEFONBANK] SZOLGÁLTATÁSUNKAT?

Ha igénybe venné szolgáltatásunkat, fáradjon be személyesen bármely bankfiókunkba, ahol tanácsadóinktól megkapja személyre szabott Telefonbank azonosítóját és PIN kódját.

Szeretné folyamatosan nyomon követni banki ügyeit?

  • SMS-szolgáltatásunkkal értesítést kérhet például bankszámlája egyenlegéről vagy a betéti kártya-szolgáltatáshoz kapcsolódó bankkártyás tranzakcióiról.
  • [UniCredit eBanking] szolgáltatásunkkal a bankfiókon kívül, akár a világ számos pontjáról is hozzáférhet a bankszámlájához.
  • [UniCredit mBanking ] mobilalkalmazási szolgáltatásunkkal okostelefonja segítségével is mindig naprakész lehet pénzügyeiben.

Kapcsolódó dokumentumok

Ügyféltájékoztató

Telefonbank menürendszer

Kondíciós lista magánszemélyek részére

Kondíciós lista kisvállalati ügyfelek részére

 

Tisztelt Ügyfelünk!

Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Navigátor elnevezésű fogyasztóvédelmi weboldalán is tájékozódhat a telebank szolgáltatással kapcsolatos tudnivalókról.

 

A jelen tájékoztatás nem teljes körű, és nem minősül szerződéses ajánlattételnek. A szolgáltatásokra vonatkozó feltételek és kondíciók a bank üzletszabályzataiban, hirdetményeiben és kondíciós listáiban találhatók, amelyek elérhetők bármely bankfiókunkban, vagy megtekinthetők a honlapunkon. A bank a kondíciók változtatásának jogát fenntartja.

Érdekel