TELEFONBANK – AZONOSÍTÁS VÁLTOZÁSA

2014. szeptember 1-től megváltozik a Telefonbank szolgáltatás igénybevételéhez szükséges azonosítás módja a lakossági ügyfelek esetén.

A biztonságosabb ügyintézés érdekében 2014. szeptember 1. után a Telefonbank szolgáltatáson keresztül végzett kártyaműveletek (kivéve a kártya tiltása) kizárólag Telefonbank felhasználói azonosítóval és Telefonbank PIN kóddal történő azonosítás után vehetőek igénybe.
A Telefonbank felhasználói azonosítót és PIN kódot az automata rendszerben elhangzottak szerint nyomógombos készülékkel tudja megadni, ezt követően - automata rendszeren keresztül önállóan vagy kollégáink személyes segítségével - intézheti pénzügyeit.

Elveszítette, vagy nem emlékszik Telefonbank PIN kódjára?

Új Telefonbank PIN kód igényléséhez, kérjük, keresse tanácsadóinkat az Önhöz legközelebb eső bankfiókban.

UniCredit Telefonbank Szolgáltatásról bővebben itt olvashat.