Bejelentkezés

A szolgáltatás igénybevételéhez bejelentkezés szükséges.
A bejelentkezés és az ehhez használt bejelentkezési jelszó vagy tokenkód biztosítja, hogy illetéktelenek ne férhessenek hozzá az adataihoz.

A bejelentkezéshez a nyitóképernyőn meg kell adni a szerződéskötéskor rögzített felhasználói azonosítóját, illetve tokenes hitelesítés esetén az adott időpontban a token által generált aktuális kódotSMS-es hitelesítés esetén pedig a bejelentkezési jelszavát.

Bejelentkezési képernyő az Internet Banking esetén:

bejelentkezes.jpg

Ha esetleg rossz adatokat ad meg, akkor "hibás adatok" vagy "hibás jelszó" üzenet fog megjelenni. 
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a bejelentkezési jelszavát háromszor elrontja, biztonsági okok miatt kitilásra kerül a rendszerből!
Ez esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot a bankkal a teendők tisztázása érdekében!

Telefonos ügyfélszolgálat
06 40 50-40-50, +36 1 325-3200