virtuális pos szolgáltatás

Az internet megteremtette a termékek és szolgáltatások virtuális piacát, amely ma még ugyan a hagyományos kereskedelmi csatornák árnyékában van, de robbanásszerű növekedésen megy keresztül. Az UniCredit Bank a Virtuális POS szolgáltatásával modern, biztonságos, és gyors megoldást nyújt internet áruházat üzemeltető partnerei számára, bankkártyás fizetések lebonyolítására. Online bankkártyás fizetés esetén gyakorlatilag a virtuális POS helyettesíti az internet áruházakban az üzletekben használt POS terminálokat.

Az UniCredit Bank partnerei részére a világon legelterjedtebb, legmodernebb és egyben legbiztonságosabb virtuális kártyaelfogadási technológiát biztosítja. A tranzakció valamennyi résztvevője csak a számára releváns információk birtokába juthat, tehát a biztonságot alapvetően az adatok szétválasztása alapozza meg. A rendszer használata azt eredményezi, hogy a vásárlóval, vásárlással, termékkel, szolgáltatással kapcsolatos adatok kizárólag a kereskedő birtokába juthatnak, míg a bankkártya adatokat csak az UniCredit Bank kaphatja meg. A tranzakció engedélyezését követően a kereskedő csak arról kap értesítést, hogy sikeres vagy sikertelen volt-e a vásárlás, a fizetést lebonyolító internetes oldal adattartalmáról nem kap információt.

A virtuális POS szolgáltatás igénybevétele a következő előnyökkel jár:
• automatikusan ellenőrzi, hogy az elfogadásra felkínált bankkártya nincs-e tiltólistán;
• ellenőrzi a bankkártya számát és annak lejáratát;
• minden tranzakciónál automatikusan engedélyt kér az UniCredit Bank engedélyező központjától, aminek köszönhetően minden esetben ellenőrzi, hogy a fizetésre felkínált bankkártya mögötti számlá(ko)n van-e megfelelő fedezet;
• elektronikus úton automatikusan (éjfélkor) elszámol a bankkártya-kibocsátó pénzintézetekkel, ehhez azonban az üzleti nap lezárása automatikusan kell, hogy megtörténjen a kereskedő webáruházában!
• a bankkártyák és az egyes tranzakciók folyamatos ellenőrzésével minimalizálja a bankkártyával elkövetett visszaélések veszélyét.

Az elfogadói tevékenység zavartalan és magas színvonalú biztosítása érdekében az UniCredit Bank 24 órás, helyi tarifa ellenében hívható technikai ügyfélszolgálatot működtet a 06-40/10-17-17-es telefonszámon, amely minden segítséget megad arra az esetre, ha az internetes bankkártya elfogadással kapcsolatban technikai probléma merülne fel.

Az UniCredit Bank Virtuális POS szolgáltatása alkalmazza az úgynevezett 3D Secure biztonsági megoldást, amelyet a MasterCard és a Visa nemzetközi kártyatársaságok dolgoztak ki. A 3D Secure, amely az Önök internetes áruházában tranzakciót kezdeményező vásárlónak a MasterCard SecureCode és a Verified by Visa emblémákról azonosítható, maximális biztonságot ad. A vásárló ugyanis 3D Secure tranzakció esetén megadja az internetes vásárlásokhoz használandó egyedi azonosító kódját, és e tranzakciók esetén a Virtuális POS közvetlenül a kártyát kibocsátó bankkal veszi fel a kapcsolatot az engedélykéréshez.

A 3D Secure megoldás azonban a kereskedő számára is számos előnnyel jár, mivel:
• javítja a vásárlók bizalmát az internetes áruházak irányába;
• csökkenti az internetes visszaélések lehetőségét;
• illetve a kártyabirtokos által esetlegesen vitatott tranzakciókért is a kibocsátó bank vállalja a felelősséget, a kockázat nem hárul át a kereskedőre.

Ha a szolgáltatással kapcsolatban további információra lenne szüksége, kérjük, keresse munkatársainkat az UniCredit bankfiókokban, valamint a nap 24 órájában elérhető, helyi tarifával hívható UniCredit Telefonbankon a 06-40/50-40-50-es telefonszámon.

Telefonos ügyfélszolgálat
06 40 50-40-50, +36 1 325-3200