Az UniCredit Bank álláshirdetéseire pályázók minden pozícióhoz kapcsolódóan több körös kiválasztási folyamattal találkoznak, ezért fontosnak tartjuk, hogy teljes körűen megismerjék bankunk kiválasztási gyakorlatát.

 

1. Pályázat

A jelentkezéshez Karrier oldalunkon keresztül tudja elküldeni önéletrajzát és motivációs levelét. Pályázatát benyújthatja egy aktuális állásra, vagy általánosan is jelentkezhet adatbázisunkba.

 

2. Előszűrés

A beérkezett pályázatokat összesítjük, majd a hirdetésben felsorolt elvárásoknak megfelelően előszűrjük a beérkezett önéletrajzokat. Az előszűrt önéletrajzok esetén az adott terület vezetőjével szoros együttműködésben hozzuk meg azt a döntést, kikkel szeretnénk személyesen is találkozni. Az elvárásokhoz leginkább illeszkedő pályázókkal felvesszük a  kapcsolatot az interjú időpont egyeztetése érdekében.

 

3. Interjúk, tesztek, referenciák

Az előszűrésen megfelelt pályázók az alábbi kiválasztási módszereinkkel találkozhatnak:


Telefonos interjú
: A telefonos interjú célja az önéletrajz alapján releváns jelöltek további szűrése bizonyos kritériumok mentén (pl. nyelvtudás tesztelése), emellett a személyes interjút megelőző egyeztetés a pozíciót, illetve a jelölt tapasztalatait illetően.


Személyes interjú
: Bankunknál a jelöltek meghallgatása egy vagy több körben megszervezett személyes vagy videó interjú(k) keretében történik. Az interjúk sorrendje és felépítése pozíciónként eltérő lehet (HR interjú, szakmai interjú, HR és szakmai közös interjú)

  • HR interjú: A HR interjú célja a jelölt hátterének megismerése, érdeklődésének, motivációjának feltérképezése, valamint a személyes kompetenciák felmérése.
  • Szakmai interjú: A szakmai interjú célja a jelölt szakmai tudásának felmérésére, valamint a betöltendő pozíció és feladatkör ismertetése.


Szakmai teszt
: A szakmai tesztek használata pozíciónként eltérő lehet. A szakmai tesztek során a jelöltek mélyebb szakmai tudásának felmérése történik, szóbeli vagy írásbeli formában.


Munkaattitűd teszt
: A munkaattitűd teszt az egyén munkavégzése szempontjából releváns kompetenciáit vizsgálja. A tesztet egy online felületen keresztül lehet kitölteni. Használata pozíciónként eltérő, a kiválasztási folyamatban jellemzően az első/második körös interjún továbbjutott néhány jelölt esetében használjuk.


Referencia ellenőrzés
: A pályázó által megadott referencia személyek megkeresése telefonon keresztül történik. Pályázóinktól olyan személyek megadását kérjük, akik vezetőként, értékelhető időtávon keresztül láttak rá a pályázó munkavégzésére. A referencia ellenőrzés célja, hogy további releváns információkat ismerjünk meg a pályázó tapasztalatával kapcsolatban.

 

4. Visszajelzés

A keresés lezárásának részeként, miután a kiválasztott jelölt elfogadta ajánlatunkat, minden jelentkezőt értesítünk az eredményről. A meghirdetett pozícióra sikertelenül jelentkezők az önéletrajzukban megjelölt e-mail címre kapnak visszajelzést.

A következőkben összegyűjtöttünk néhány hasznos tanácsot, amelyekkel a sikeres állásinterjúhoz nyújtunk segítséget.

 

1. Érkezzen felkészülten!

Mint minden állást meghirdető vállalat, így mi is örömmel vesszük, ha az álláskereső tisztában van a megpályázott pozícióval, feladattal és a céggel. Gyakran teszik fel ugyanis interjúztatóink a következő kérdést: “Miért a mi vállalatunkat választotta, miért szeretne nálunk dolgozni?” Érdemes tehát előre átgondolni válaszát.

 

2. Öltözzön az alkalomhoz illően!

Egy bankban az elegáns megjelenés elengedhetetlen. Ezért az állásinterjúra is érkezzen úgy, ahogy egy pénzintézethez illik. Ez mit is jelent? Férfiaknál az öltöny, ing, nyakkendő az elvárt, míg hölgyek esetében a kosztüm. Amennyiben a nagy nyári melegben jön interjúra hozzánk, úgy természetesen a lengébb ruházat is elfogadható.

 

3. Mindig érkezzen 5-15 perccel korábban!

A pontosság fontos szempont, ami sok mindent elárul a pályázóról. Hiszen egy késés nem kelt pozitív benyomást a pályázóról. Ezért tanácsoljuk, hogy tervezze meg alaposan, milyen útvonalon érkezik a találkozóra. Futva, kimelegedve, levegő után kapkodva nehéz megnyerőnek lenni.

 

4. Mosolyogjon és legyen határozott!

A mosoly amellett, hogy a pályázó magabiztosságát mutatja, sok esetben segít leküzdeni az izgalmat is. Ezért javasoljuk, hogy mosolyogjon, bemutatkozáskor pedig határozottan fogjon kezet.

 

5. Beszélgessen!

Legyen nyitott és merjen beszélgetni! A kérdésekre adjon frappáns, rövid válaszokat. Az interjúztató ugyanis már egy-két perces beszélgetés alapján véleményt formál. Tegye fel kérdéseit, hogy minden szükséges információ rendelkezésére álljon ahhoz, hogy döntést tudjon hozni.

 

6. Legyen magabiztos!

Az eddig munkatársaink által lebonyolított több ezer interjú alapján azt mondhatjuk, hogy az egészséges önismeret és a magabiztos kiállás jó munkaerő benyomását kelti. Legyen tisztában erősségeivel és fejlesztendő területeivel, valamint a jövőre vonatkozó karrier terveivel.

Mobile Phones
UniCredit Mobil


vagy

UniCredit Bank Hungary Zrt.


Központ: 1054 Budapest,
Szabadság tér 5-6.
1242 Budapest Pf. 386

Telefonbank:
+36 (1/20/30/70) 325 3200
Fax:
06/1-353-4959

Bankkód: 109
SWIFT: BACXHUHB                                                     IBAN Kalkulátor

Valutaárfolyamok

EUR
Valutaárfolyam
Vétel
Teljes árfolyamlista
Spinning wheel animation

Loading