Törlesztési moratóriummal kapcsolatos információk

 

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a 2020. március 19-én hatályba lépett 47/2020. (III. 18.) Kormányrendelet jelentős változásokat tartalmaz a fennálló hitelek visszafizetésére és egyes új hitelek árazására vonatkozóan is. A fizetési moratórium részletszabályait pedig a március 25-étől hatályos 62/2020. (III. 24.) Kormányrendelet rögzíti.

Bankunk természetesen azonnal megkezdte a munkát annak érdekében, hogy mind az érintett hitelek, mind a hiteltörlesztések esetében az új kormányrendeleteknek megfelelően járhasson el. Ezen jelenleg is dolgozunk, és az új szabályoknak megfelelő feltételek kidolgozásáig és hatályba léptetéséig a türelmét kérjük és köszönjük.

A törlesztési moratóriummal kapcsolatosan kidolgozott részletekről, a legfontosabb tudnivalókról és az esetleges teendőkről honlapunknak ezen a folyamatosan frissülő felületén tájékoztatjuk ügyfeleinket.

Üdvözlettel:
UniCredit Bank Hungary Zrt.

Intézze banki- és pénzügyeit körültekintően!

Az UniCredit Bank számára kiemelten fontos ügyfelei és dolgozói egészségének védelme.
Kérjük, ismerje meg tájékoztatónkat és bankolási tanácsainkat a koronavírus megelőzésével összefüggésben: 

 

Készpénzhasználat

 

Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) arra figyelmeztet, hogy a készpénz felületén akár több napig is életben maradhat a koronavírus. A figyelmeztetés szerint a bankjegyek és az érmék is kockázatosak lehetnek ebből a szempontból. Bankfiókjainkban erre mi is figyelmet fordítunk.

A fentiek alapján, javasoljuk ügyfeleink számára, hogy fizetéskor részesítsék előnyben betéti- és/vagy hitelkártyájukat, valamint ha van rá lehetőség, éljenek az azonnali fizetés előnyeivel. 

Bankfiókok

Kollégáink és ügyfeleink biztonsága és egészsége bankunk első számú prioritása. Követve a hatóságok iránymutatásait, határozatlan időre csökkentjük az UniCredit bankfiókok nyitvatartási idejét. Bankfiókjaink 9:00-15:00 között lesznek elérhetőek. Néhány bankfiókunk zárva tart, de ügyfeleinket természetesen a közeli bankfiókokban továbbra is kiszolgáljuk:

  • A Szabadság téri bankfiókunk ügyfelei számára ajánljuk: 1054 Budapest, Alkotmány utca 4. vagy 1053 Budapest, Ferenciek tere 2,
  • Törökvészi (Bég u. 3-5.) fiókunk ügyfelei számára ajánljuk: 1036 Budapest, Lajos u. 48-66.
  • Infopark (Building B) fiókunk ügyfelei számára ajánljuk: 1111 Budapest, Lágymányosi u. 1-3.
  • Gateway (Dunavirág u. 2-6.) fiókunk ügyfelei számára ajánljuk: 1138 Budapest, Váci út 178. Duna Plaza.

ATM-jeink a fenti helyszíneken, a Szabadság téri fiókot kivéve, továbbra is elérhetőek.

Mind dolgozóink, mind a fiókokba látogató ügyfelek számára elérhetővé tettünk kézfertőtlenítőket, amelyek használatára fel is hívjuk a figyelmet. Mindazonáltal, kérjük ügyfeleinket, hogy fontolják meg a személyes banki ügyintézés szükségességét,különösen abban az esetben, ha a tervezett látogatást megelőző két hétben: 

1külföldön tartózkodtak; 

2olyan személlyel érintkeztek, aki járt külföldön, vagy igazoltan fertőzött személy; 

3illetve ha az alábbi tünetekkel rendelkeznek: láz, száraz köhögés, nehéz légzés. 

Kérjük, ha UniCredit bankfiókot látogat, készüljön arra, hogy egyesével, a felszabaduló helyek függvényében a bejáratnál álló kollégánk engedi be Önöket. Várakozás közben lehetőség szerint tartsanak egymástól legalább 1 méter távolságot. Kollégáink mindent megtesznek a gyors és zökkenőmentes kiszolgálásért.

Továbbra is folyamatosan nyomon követjük a kialakult helyzetet, mindig mindnyájunk legjobb érdeke szerint cselekszünk és a “Jót s jól!” elve szerint járunk el.

Digitális csatornák

Banki ügyeit nem csak bankfiókban, de telefonon, mobilalkalmazáson vagy interneten keresztül is intézheti. Ismerje meg és tájékozódjon, hogy milyen műveletek és szolgáltatások érhetőek el akár otthona kényelméből is.
 

Mobilalkalmazási szolgáltatás [UniCredit Mobil Bank] lakossági ügyfeleinknek IDE kattanitva érheti el

  • Hozzáférhető: a Google Play (Android) és App Store (iPhone) áruházakból letöltve. Aktiválni azok a lakossági ügyfeleink tudják távolról, akik rendelkeznek internetbanki szolgáltatással és SMS-es vagy mTokenes hitelesítést használnak.
     

Elérhető műveletek és szolgáltatások:

  • bármikor ellenőrizheti egyenlegét, és megismerheti számlatörténetét,

  • átutalást kezdeményezhet bármilyen számlára,

  • ha teljesülnek az azonnali fizetés feltételei, az átutalások néhány másodpercen belül megérkeznek a kedvezményezett számlájára, hétvégén és éjjel is,

  • csekkbeolvasási funkciójának használatával, postán való sorban állás nélkül is befizetheti nem kézzel írott sárga csekkjeit,

  • rendezheti hitelkártyatartozását,

  • módosíthatja a kártyájához beállított készpénzfelvételi és vásárlási limiteket,

  • ATM-, POS-tranzakció vagy fióki közbenjárás nélkül aktiválhatja bankkártyáját,

  • állandó átutalásokat hozhat létre, ezeket szerkesztheti, és bármikor törölheti is,

  • értesítést kérhet kártyás vásárlásairól és a számlára érkező jóváírásokról is.  
  • Kis-, közép- és nagyvállalati ügyfeleink számára a SpectraNet Mobil Banking rendszer érhető el.

 

Internetbanki szolgáltatás [UniCredit eBanking] IDE kattanitva érheti el


Elérhető műveletek és szolgáltatások:

  • bármikor ellenőrizheti egyenlegét, és megismerheti számlatörténetét,

  • átutalást kezdeményezhet bármilyen számlára,

  • ha teljesülnek az azonnali fizetés feltételei, az átutalások néhány másodpercen belül megérkeznek a kedvezményezett számlájára, hétvégén és éjjel is,

  • rendezheti hitelkártyatartozását,

  • állandó átutalásokat és beszedéseket hozhat létre, ezeket szerkesztheti és bármikor törölheti is,

  • megtekintheti hiteleinek és megtakarításainak egyenlegét és történetét,

  • értékpapír megbízásokat adhat be,

  • Elektronikus számlakivonatot tölthet le számítógépére. 
     

Telefonbanki szolgáltatás [UniCredit Telefonbank] IDE kattanitva érheti el

  • Hozzáférhető: a +36 (1/20/30/70) 325 3200-ás telefonszámon, Telefonbanki azonosító és PIN-kód használatával a szolgáltatásra szerződött ügyfélkörnek.

  • Az UniCredit Telefonbank bármikor hívható

Elérhető műveletek és szolgáltatások:

  • számlaegyenleg, számlatörténet lekérdezése,

  • számlaműveletek (forint- és deviza-átutalás, betétkezelés stb.),

  • kártyaműveletek: aktiválás, limitmódosítás, letiltás,

  • hiteltanácsadás,

  • értékpapír-tranzakciók (pl. befektetési alapok forgalmazása, tőzsdei értékpapírok eladása/vétele),

  • internetbanki szolgáltatás és bankkártya ügyfélszolgálat,

  • általános információ nyújtása.

Ha kérdése merülne fel, kérjük, keresse bizalommal szakértő kollégáinkat a +36 (1/20/30/70) 325 3200-ás telefonszámon.

A digitális csatornákhoz kapcsolódó egyes banki szolgáltatásokra vonatkozó tájékoztatás nem teljes körű, az egyes szolgáltatások részletes feltételeit az Általános Üzleti Feltételek, a vonatkozó Kondíciós Listák, és Ügyfél-tájékoztatók tartalmazzák.

 

Az oldal tartalma folyamatosan frissül.

 

Hogyan töltheti le az UniCredit Mobilalkalmazást?

Mobil verzió:

                       

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo