Márkapozícionálás

 

Valós ügyféligényekre fókuszáló vezető európai kereskedelmi bank vagyunk. Elköteleztük magunkat az egyének, a vállalatok és a közösségek igényeinek megértése iránt, célunk, hogy konkrét megoldásokat adjunk, és valós előnyöket teremtsünk ügyfeleink mindennapi szükségleteire, igényeire.

 

Tudjuk, hogy „Az élet csupa változás és lehetőség”, de ügyfeleink „Számíthatnak ránk.” Az UniCreditnél mindezt úgy hívjuk: 'Életközpontú bankolás'. Ez nem csak egy szlogen, hanem mindaz, amit a márkánk képvisel.

 

Hiszünk abban, hogy jövőbeni sikerünk közvetlenül azon múlik, hogy ki tudunk-e építeni egy még szorosabb kapcsolatot minden egyes ügyfelünkkel, hogy el tudjuk-e nyerni a bizalmukat oly módon, hogy konkrét válaszokat nyújtunk valós szükségleteikre.

 

 

A logónk

Egy logó nem csak egy jelzés, az egész cég zászlóshajója. Sőt, több annál, mert meghatározza az első benyomást, a bank egyedi jellegét, elengedhetetlen a beazonosításban. Az UniCredit márkavilágának közös grafikai eleme a piros korong és a fehér egyes szám.
A gömb az energiát, a megbízhatóságot és a globális megközelítést, az egyes az erőt és a dinamizmust szimbolizálja.

Mobile Phones
UniCredit Mobil

vagy
Spinning wheel animation

Loading