Tisztelt Ügyfelünk!
A koronavírus helyzetre való tekintettel, mindannyiunk egészsége érdekében korlátoztuk, hogy bankfiókjainkban egyszerre hány ügyfél tartózkodhat. Kizárólag azok az ügyfelek lehetnek az ügyféltérben, akiknek már megkezdődött az ügyintézése; várakozni csak a fiókon kívül lehetséges.
Az ügyfélfogadás menete:
1. Érkezésekor kérjük jelezze a sorszámosztó terminálon, hogy milyen szolgáltatást szeretne igénybe venni (Ha a terminál a fiókon belül található, sorszámhúzásig bemehet, majd kérjük fáradjon ki.).
2. Kérjük várakozzon a fiókon kívül, amíg sorra nem kerül.
3. Ekkor kollégánk kimegy a bejárathoz és sorszáma alapján szólítani fogja Önt..
Sorban állás Okossor szolgáltatásunkkal
Okossor szolgáltatásunkkal okostelefonjával digitálisan is sorba állhat, már a fiókba érkezés előtt.
Ebben az esetben az ügyfélfogadás menete így módosul:
1. A www.unicreditbank.hu/okossor oldalon keresztül válassza ki, melyik fiókban és milyen szolgáltatást szeretne igénybe venni.
2. Az értesítő SMS érkezésekor induljon el a fiókhoz.
3. Amikor megérkezik a fiókhoz, jelezze azt az értesítő SMS-ből megnyitható digitális jegyén.
4. Sorra kerülését kérjük türelemmel várja meg a fiókon kívül.
Kollégánk kimegy a bejárathoz és sorszáma alapján szólítani fogja Önt.
Köszönjük együttműködését.
Üdvözlettel,
UniCredit Bank