Tisztelt Ügyfelünk!

A koronavírus helyzetre való tekintettel, mindannyiunk egészsége érdekében korlátoztuk, hogy bankfiókjainkban egyszerre hány ügyfél tartózkodhat. Kizárólag azok az ügyfelek lehetnek az ügyféltérben, akiknek már megkezdődött az ügyintézése; várakozni csak a fiókon kívül lehetséges.

Az ügyfélfogadás menete:

1.     Érkezésekor kérjük jelezze a sorszámosztó terminálon, hogy milyen szolgáltatást szeretne igénybe venni (Ha a terminál a fiókon belül található, sorszámhúzásig bemehet, majd kérjük fáradjon ki.).

2.     Kérjük  várakozzon a fiókon kívül, amíg sorra nem kerül.

3.     Ekkor kollégánk kimegy a bejárathoz és sorszáma alapján szólítani fogja Önt..

Sorban állás Okossor szolgáltatásunkkal

Okossor szolgáltatásunkkal okostelefonjával digitálisan is sorba állhat, már a fiókba érkezés előtt.

Ebben az esetben az ügyfélfogadás menete így módosul:

1.     A www.unicreditbank.hu/okossor oldalon keresztül válassza ki, melyik fiókban és milyen szolgáltatást szeretne igénybe venni.

2.     Az értesítő SMS érkezésekor induljon el a fiókhoz.

3.     Amikor megérkezik a fiókhoz, jelezze azt az értesítő SMS-ből megnyitható digitális jegyén.

4.     Sorra kerülését kérjük türelemmel várja meg a fiókon kívül.

Kollégánk kimegy a bejárathoz és sorszáma alapján szólítani fogja Önt.

Köszönjük együttműködését.

Üdvözlettel,

UniCredit Bank