Az UniCredit páneurópai kereskedelmi bank, amely egyedülálló szolgáltatási kínálattal rendelkezik Olaszországban, Németországban, Közép- és Kelet-Európában. Világszerte több mint 15 millió ügyfelet szolgálunk ki, és erőnk abból a hatásból fakad, amelyet a közösségeinkre és a környezetünkre gyakorolhatunk.

 

Telesales - Call Center specialista

(Budapest, Miskolc, Debrecen, Nyíregyháza, Szeged)

 

Milyen feladataid lesznek? 

  • Meglévő ügyfelek számára testreszabott banki termékek és szolgáltatások értékesítése telefonos tanácsadáson keresztül
  • Kapcsolódó szolgáltatások bemutatása
  • Ügyfelek szakszerű és pontos tájékoztatása
  • Értékesítési folyamatok támogatása
  • Mindezek akár online folyamatokban is
  • Stabil, banki háttér és professzionális munkakörnyezet
  • Szakmai fejlődési lehetőség egy sikeres, támogató és ambiciózus csapatba
  • Kihívások és eredményorientált szemlélet

 

Amit Tőled várunk

  • Erős értékesítési készségek
  • Képesség az új ismeretek gyors elsajátítására és a tanultak önálló alkalmazására
  • Könnyen eligazodsz a digitális világban, könnyen kezeled az informatikai rendszereket, eszközöket
  • Felelősségteljes, megoldás- és ügyfélközpontú gondolkodás
  • Céltudatos, proaktív hozzáállás
  • Elköteleződés a folyamatos fejlődésre és minőségi munkavégzésre

 

Előnyt jelent:

  • Telefonos értékesítői tapasztalat
  • Banki tapasztalat
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Diploma megléte

 

Amit ajánlunk

  • Versenyképes juttatási csomag,
  • Cafeteria,
  • Well-being szolgáltatások,
  • Bónusz teljesítménytől függően,
  • Privát egészségbiztosítási szolgáltatás minden kollégánknak a próbaidő lejárta után,
  • Átfogó betegség-, baleset- és életbiztosítás,
  • Munkavállalói Támogató Program,
  • Képzések,
  • Extra szabadnap,
  • Távoli munkavégzés a belső szabályoknak megfelelően. 

 

Pályázatodat a „jelentkezem” gombra kattintva adhatod le email-es formában. Kérlek, csatold az aktuális önéletrajzodat. 

Jelentkezem