Mobil Banking szolgáltatás

 

Magánszemély ügyfeleink számára nem elérhető.

 

Intézze banki ügyeit hatékonyan és kényelmesen az arra alkalmas okostelefonján! Mobil Banking szolgáltatásunkkal mindig kézben tarthatja a pénzügyeit. Ellenőrizze a számlaegyenlegét, indítson átutalást vagy egyéb tranzakciót akár útközben is.

 

Milyen előnyei vannak a Mobil Bankingnek?

  • internet hozzáféréssel rendelkező okostelefonján a világ bármely pontján használhatja,
  • a hét minden napján, éjjel-nappal elérhető,
  • segítségével otthonából, útközben vagy akár külföldön is kényelmesen és gyorsan intézheti banki ügyeit,
  • 2020.12.31-ig tartó akciónkban belépési díj nélkül igényelhető1,
  • a fióki ügyintézésnél kedvezőbb tranzakciós díjak miatt akár pénzt is megtakaríthat,
  • biztonságát nemzetközileg elismert, többszintű biztonsági rendszer garantálja.

Milyen főbb szolgáltatásokat vehet igénybe a Mobil Banking rendszerben?

  • számlaegyenleg, számlatörténet lekérdezése,
  • számlaműveletek (forint- és deviza-átutalás, csoportos beszedések, betétkezelés stb.),
  • tranzakciós és napi limitek beállítása,
  • számos további műveletet végezhet még, kattintson a részletes listáért!

Itt megtekintheti Mobil Banking rendszerünk DEMO verzióját.

Ha segítségre van szüksége az Mobil Banking használatával kapcsolatban, hívja Telefonbankunkat (+36 (1/20/30/70) 325 3200), ahol munkatársaink készséggel segítenek Önnek.

A biztonságról…

A szolgáltatás biztonságát az Internet Bankingével megegyező, többszintű biztonsági rendszer garantálja.

  • Titkosítás: az adatforgalom sérthetetlenségét a szabványos, 128 bites SSL titkosítás biztosítja.
  • Limitek meghatározása: igény esetén akár tranzakciószinten, akár napi szinten is korlátozhatja a kifizetések maximális összegét.
  • Hitelesítés: a rendszerbe történő bejelentkezés, illetve a megbízások aláírása (hitelesítése) csak SMS-ben kapott egyedi jelszóval vagy Token segítségével történhet. A Token  egy kódgenerátor, amely egy – a használat időpontjától és a Token sorozatszámától függő – egyszer felhasználható (kb. 30 másodpercig érvényes) kódot szolgáltat.

Hogyan igényelheti Mobil Banking szolgáltatásunkat?

Ha igénybe venné szolgáltatásunkat, fáradjon be személyesen bármely bankfiókunkba, ahol tanácsadóink készséggel állnak a rendelkezésére.

Kattintson a QR kódra vagy írja be böngészőjébe a https://extra.unicreditbank.hu/eibpublic_mobilSP/test.html?defaultLanguage=hungarian címet, és ellenőrizze, alkalmas-e a mobiltelefonja a Mobil Banking szolgáltatás használatára.

 

Szívesen intézi banki ügyeit elektronikusan?

  • Internet Banking szolgáltatásunkkal a bankfiókon kívül, akár a világ számos pontjáról is hozzáférhet a bankszámlájához.
  • SMS szolgáltatásunkkal folyamatosan nyomon követheti például bankszámlája egyenlegét vagy bankkártyás tranzakcióit.
  • Elektronikus úton a hagyományosnál gyorsabban és egyszerűbben is megkaphatja a bankszámlakivonatát, ha papír alapú helyett elektronikus számlakivonatot választ.

Kapcsolódó dokumentumok

Kondíciós lista kisvállalati ügyfelek részére

SpectraNet ügyféltájékoztató

 

 

 

A jelen tájékoztatás nem teljes körű, és nem minősül szerződéses ajánlattételnek. A szolgáltatásokra vonatkozó feltételek és kondíciók a bank üzletszabályzataiban, hirdetményeiben és kondíciós listáiban találhatók, amelyek elérhetők bármely bankfiókunkban, vagy megtekinthetők a honlapunkon. A bank a kondíciók változtatásának jogát fenntartja.

 

1 A Mobil Banking szolgáltatás igénylése az akció időtartama alatt díjmentes, a normál díj 2 000 forint+ÁFA, melyet a bank akciós jelleggel nem számít fel. Az akció 2020.12.31-ig érvényes. A szolgáltatás normál havi díja 150 forint/hónap.

Érdekel