UniCredit Mobil alkalmazás

Ismerje meg az okostelefonokra és tabletekre letölthető UniCredit Mobil banki alkalmazást, amellyel bárhol, éjjel-nappal hozzáférhet pénzügyeihez.

 

Miért érdemes az UniCredit Mobil alkalmazást választania?

  • felülete könnyen kezelhető, áttekinthető,
  • internet hozzáféréssel a világ bármely pontján használhatja okostelefonján,
  • a hét minden napján, éjjel-nappal elérhető,
  • visszavonásig tartó akciónkban belépési díj és havi díj nélkül igényelhető1,
  • a szolgáltatás használata során PIN-kóddal történő hitelesítés nyújt biztonságot,
  • magyar, angol és német nyelven is beállítható

Milyen főbb szolgáltatások érhetők el az UniCredit Mobil alkalmazásban?

  • mobil token (mToken) kódgeneráló alkalmazás SpectraNetes utalásokhoz,
  • számlaegyenleg, számlatörténet lekérdezése,
  • bankkártyákra vonatkozó adatok,
  • betéti kártya napi limitek beállítása (ATM, POS, Internetes vásárlás),
  • saját számlák közötti átvezetés konverzióval (saját devizaszámlák között),
  • meghatározott számlaműveletek (például forintátutalás, betétkezelés),
  • az előre beállított sablonok használatával még gyorsabban intézheti tranzakcióit,
  • bejelentkezés ujjlenyomattal,
  • csekkbeolvasás okostelefonja kamerájának segítségével,
  • QR fizetési kódgenerálási lehetőség és megosztás (Gyors Fizetés),
  • kiterjesztett ATM- és fiókkereső, ahol címadatok az összes UniCredit országból megjelennek,
  • további hasznos információkat is elérhet: árfolyam lekérdezés, banki üzenetek fogadása

Hogyan veheti igénybe a szolgáltatást?

  • az UniCredit Mobil alkalmazást az Apple AppStore és a Google Play áruházból töltheti le

Mobil verzó:

  

Tablet verzió:

  

Aktiválás érvényes SpectraNet internatbanki azonosítókkal

Ha Ön már rendelkezik érvényes SpectraNet internetbanki azonosítóval és jelszóval (sms hitelesítéssel*), akkor ezekkel is aktiválhatja a Mobil alkalmazást vagy az mTokent, az alábbi lépéseket követve:


Töltse le az alkalmazást a készülékének megfelelő áruházból.
1. Indítsa el a letöltött UniCredit Mobil alkalmazást, majd kattintson a Mobil Bank Aktiválása menüpontra.
2. SpectraNet azonosítás: a következő képernyőn látható kérdésnél válassza ki az Aktiválás SpectraNet Internet Banking azonosítóval lehetőséget, majd ezt követően írja be SpectraNetes azonosítóját és jelszavát. (Amennyiben elfelejtette azonosítóit, hívja Telefonbankunkat a +36 1 325 3200 telefonszámon bármely nap 8-18 óra között, vagy keresse fel személyesen valamely bankfiókunkat.)
3. Szerződéses feltételek elfogadása.
4. Aktiváló SMS: SpectraNetes azonosítóinak elküldése után SMS-ben megkapja az egyszer használatos Aktiváló kódot (16 karakter).
5. Aktiválás: ezt az SMS-ben kapott 16 karakteres aktiváló kódot írja be az SMS Aktiváló Kód képernyőn.
6. PIN-kód beállítása: Az érvényes aktiváló kód beírását követően rögzítsen egy PIN kódot a későbbi használathoz. A továbbiakban ezzel a PIN kóddal tud majd belépni az alkalmazásba, az Ön adatainak biztonsága érdekében ezt kell megadnia a tranzakciók jóváhagyásához is.

Ha Ön több eszközön szeretné használni a Mobil alkalmazást, akkor minden eszközön külön aktiválnia kell azt a fenti lépések szerint.

Az mToken egy időben csak egy eszközön lehet aktív.

A Mobil alkalmazás jelenleg magánszemély ügyfelek részére elérhető, és a szolgáltatást kizárólag a számlatulajdonos igényelheti saját részére.

Amennyiben Ön nem rendelkezik érvényes SpectraNet azonosítóval:


Letöltés után az alkalmazást minden eszközön aktiválni szükséges, melyet a következő egyszerű folyamat során tehet meg:
1. Aktiválás elindítása: fáradjon be valamelyik fiókunkba vagy hívja a Telefonbankot (+36 1 325 3200, bármely nap 8-18 óra között), ahol azonosítás után munkatársunk rögzíti az adatait és aktiválási igényét.
2. Felhasználói azonosító átvétele: a fiókban vagy a Telefonbankban kollégánk megadja Önnek 9 számjegyű felhasználói azonosítóját, amely az alkalmazásba történő első belépéshez szükséges.
3. Aktiváló kód fogadása: egyszer használatos aktiváló kódját SMS-ben küldjük el az Ön által megadott belföldi mobilszámra.
4. Első belépés: a felhasználói azonosító és az SMS-ben kapott 16 karakteres aktiváló kód használatával lépjen be az alkalmazásba.
5. PIN kód megadása: az Ön adatainak biztonsága érdekében rögzítsen egy PIN kódot a későbbi használathoz. A továbbiakban csak ezzel a PIN kóddal tud belépni az alkalmazásba, és ezt kell megadnia a tranzakciók jóváhagyásához is.

Milyen technikai feltételei vannak az UniCredit Mobil alkalmazás használatának?


  • internetkapcsolat
  • mobiltelefon esetén:
  • Apple iOS operációs rendszer 8.0 vagy újabb verzió, vagy
  • Google Android operációs rendszer 4.0 vagy újabb verzió,
  • a kijelző minimum felbontása 480x800 képpont, képpontsűrűsége minimum 225 képpont per hüvelyk (ppi = pixel per inch),

  • tablet esetén:
  • minimum 7” kijelzőméret
  • Android 4.0 operációs rendszer vagy újabb verzió, vagy
  • iOS 8.0 operációs rendszer vagy újabb verzió, iPad 2 vagy újabb verzió.
  • GPS elérhetőség.

 

A jelen tájékoztatás nem teljes körű, és nem minősül szerződéses ajánlattételnek. A szolgáltatásra vonatkozó feltételek és kondíciók a bank üzletszabályzataiban, hirdetményeiben és kondíciós listáiban találhatók, amelyek elérhetők bármely bankfiókunkban, vagy megtekinthetők a honlapunkon. A bank a kondíciók változtatásának jogát fenntartja.



1 Az UniCredit Mobil alkalmazás aktiválása az akció időtartama alatt díjmentes, a normál díj 2 000 forint. Az akció visszavonásig érvényes. A szolgáltatás normál havi díja 150 forint/hónap, amelyet a bank akciós jelleggel nem számít fel. Az akció visszavonásig  érvényes

* Amennyiben Ön nem SMS hitelesítést, hanem hard Token-t használ a SpectraNet Internet Banking tranzakciók aláírásához, úgy  a Mobil alkalmazást a legközelebbi bankfiókunkban tudja aktiválni.

UniCredit Mobil app
UniCredit Mobil

vagy
Spinning wheel animation

Loading