Intézze banki- és pénzügyeit körültekintően!

Az UniCredit Bank számára kiemelten fontos ügyfelei és dolgozói egészségének védelme.
Kérjük, ismerje meg tájékoztatónkat és bankolási tanácsainkat a koronavírus megelőzésével összefüggésben: 

 

Törlesztési moratóriummal kapcsolatos információk

Ha a törlesztési moratóriumról tájékozódna, vagy tovább szeretné törleszteni hitelét, akkor kattintson ide.

 

Hitelezéssel kapcsolatos információk

Ismerje meg a hitelezésben a koronavírus-járvány kedvezőtlen hatásai miatt bevezetett átmeneti könnyítéseinket!



Készpénzt helyettesítő megoldások

A fizikai kontaktusok csökkentése érdekében javasoljuk ügyfeleink számára, hogy fizetéskor részesítsék előnyben betéti- és/vagy hitelkártyájukat, valamint ha van rá lehetőség, éljenek az azonnali fizetés előnyeivel.

Valamint tájékoztatjuk, hogy a koronavírus terjedése okozta veszélyhelyzetre való tekintettel, Magyarország Kormánya 5.000 forintról 15.000 forintra emelte a PIN kód megadása nélkül végrehajtható érintéses tranzakciók limitjét.

Fontos azonban kiemelni, hogy:

  • az egyes POS termináloknak frissítésen kell átesniük a változás életbelépéséhez, amely termináltól függően eltérő időpontokban valósulhat meg április 15-ig, valamint
  • az erős ügyfél hitelesítés szabályait továbbra is alkalmazni kell, tehát PIN kód nélkül, maximum 5 darab tranzakció végezhető egymást követően,
  • így a gyakorlatban továbbra is előfordulhat, hogy 15 ezer forint alatti tranzakcióhoz  kér PIN kódot a terminál.

Bankfiókok

Kollégáink és ügyfeleink biztonsága és egészsége bankunk első számú prioritása. Felhívjuk ügyfeleink és kísérőik figyelmét, hogy budapesti és pest megyei bankfiókjainkban mindenkinek (kivéve Budapesten a 6 év alatti gyerekek) kötelező a maszk vagy az orrot és a szájat eltakaró sál/kendő viselése.

A Szabadság téri bankfiókunk ideiglenesen zárva tart. Ügyfelei számára a legközelebb található bankfiókjainkat ajánljuk: 1054 Budapest, Alkotmány utca 4. vagy 1053 Budapest, Ferenciek tere 2.

ATM-jeink a Szabadság téri fióknál találhatóakat kivéve továbbra is elérhetőek.

Mind dolgozóink, mind a fiókokba látogató ügyfelek számára elérhetővé tettünk kézfertőtlenítőket, amelyek használatára fel is hívjuk a figyelmet. Mindazonáltal, kérjük ügyfeleinket, hogy fontolják meg a személyes banki ügyintézés szükségességét,különösen abban az esetben, ha a tervezett látogatást megelőző két hétben: 

1külföldön tartózkodtak; 
2olyan személlyel érintkeztek, aki járt külföldön, vagy igazoltan fertőzött személy; 
3illetve ha az alábbi tünetekkel rendelkeznek: láz, száraz köhögés, nehéz légzés. 

Továbbra is folyamatosan nyomon követjük a kialakult helyzetet, mindig mindnyájunk legjobb érdeke szerint cselekszünk és a “Jót s jól!” elve szerint járunk el.

Digitális csatornák

Banki ügyeit nem csak bankfiókban, de telefonon, mobilalkalmazáson vagy interneten keresztül is intézheti. Ismerje meg és tájékozódjon, hogy milyen műveletek és szolgáltatások érhetőek el akár otthona kényelméből is. További részletek

Az oldal tartalma folyamatosan frissül.

 

Hogyan töltheti le az UniCredit Mobilalkalmazást?

Mobil verzió: